Bir Bakın!

1 0 0
                                    

Buraya sürekli yaşadığım bir haksızlığı anlatmak istiyorum.Hepsi farklı haftalardan.

Bu sene okulumuza yeni bir coğtafyacı geldi ve her sınıfta birilerine haklı veya haksız eksi attırıyor.Her eksi sözlüden 10 puan düşürecek.Bizim sınıfta sürekli eksi yiyen 'ŞANSLI KİŞİ' de ben oluyorum.

Şu ana kadar 5 eksi aldım ve bunlardan 4'ünü hak etmedim.

Eksileri nasıl aldığımı anlatayayım;

1.Eksi(Sadece bunda haklı):

Su şisemi bankalarda unutmuştum ve gidip  almama izin vermediği için iki kere ısrar etmiştim.Bu yüzden eksi verdi hoca.

2.Eksi:

Hoca sınıfa girer girmez daha henüz yerine bile oturmamışken(Yerine geçmeden nasılsınız faslı yaptı) yan sıradan arkadaşım
bir şeyler söyledi ve bende cevap verdiğim için 'eksi' aldım.Hocam daha der başlamadı, sadece cevap verdim dediğim de ise bana"açılışı seninle yapmak istedim"diye bir şey söyledi.

Tamam eksi verdi ama sadece ben konuşmuşum gibi yapıp benimle konuşan kişiye neden vermedi?Hocam kendi kendime mi konuştum dediğimde ise takmadı bile.

3.Eksi:

Sınıfımızda  arka dörtlü sürekli konusur ve hocalrdan uyarı alırlar.Yine konuştukları gün hoca fark etmesine rağmen eksi vermedi.Ama ben ve yanımda ki arkadaşım(o gün farklı bir sıraya oturmuştum.) Çözdüğümüz fotokobide geri kaldığımiz için öndekine sorduk diye eksi verdi.Neymiş ona sorcakmışız anlamadıklarımızı.

İtraz edene bir eksi daha bu arada zndndn

4. ve 5.Eksi:(Burası Önemli)Hepsini anlrım bu iki eksiyi anlamam.

Coğrafya dersinde seçmeli bir dersin sınavını olduk.Bu yüzden kelebek sistemi yoktu ve biz kendi sınıfımızdaydık.Sınıfın geneli erken bitirdi.(Bi zahmet hoca soruları vermişti.)

Bende süre bitimine kadar şiir defterime bir şeyler yazıyordum.Ağzımı bile açmamıştım.
Öyle ki yanımda oturan best kankamla bile.Bizki her ders-Müdür Beyin dersinde- bile konuşur,güleriz.

Neyse işte benim önümdeki başka bir kankam ta arka sıradaki kişiye seslenip sınav ile ilgili bir şey dedi.Hoca eksi atan ŞAHIS'a arkadaşımı kastederek "şuna eksi at."dedi.Eksi atan kişi de bir arkada ben verım ve hoca da isim vermediği icin bana baktı.Bende haliyle HERKES gibi "bana değil."dedim sonuçta konusmadığım halde eksi mi alacağım?Sır bunu dedim diye yanlış anlasılmayı düzeltim diye EKSİ aldım.
Ve kendimi açıklamka için "ama hocam..."derken bir EKSİ daha aldım.

Sınıftakiler ise bana 'sus!' bakışları attı.

BU eksileri hak etsem dokunmaz ama hak etmediğim halde 50 puanımın gitmesi sinir ediyor.

Ve bu hoca hani gıcık hocalar olur ya öyle öyle değil bildiğin samimi içten bir hoca. Öğrencilerle konuşmasını,anlaşmasını falan biliyor.

Abi adama hiç saygızlığımda olmadi kii

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neyse Bize NeeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin