Albatrosz és az én történetem...

24 0 2
                                    




Minden 2023 november 23- án kezdődött... Számomra az a nap nagyon hosszúnak tűnt mivel az nap érettségiztem és utána rohantam egy munkahelyi vizsgára az nap hihetetlen de sikeres vizsgákat tettem le mindenből pedig sokat kellett tanulni de a tanulás meghozta a gyümölcsét! Regisztrálva voltam a facebook társkeresőre nagyon fura volt az nap megjelent egy mosolygó fej. Ez nem volt más mint Albatrosz elkezdtünk az nap beszélgetni hát hogy is jellemezzem nagyon kedves embert ismertem meg úgy éreztem.. Olyan sokat nem beszéltünk az nap mert én ünnepeltem a sikereimet egy részt másrészt nem valami bő beszédű ember volt. Összesen 3 napig beszélgettünk azon a platformon elment a barátjának a boksz mérkőzésére ahol nyert, majd egy nagy ünneplés követte az eseményt. 3 nap után áttértünk a facebookra. Tulajdonképp nagyon nagy volt az összhang közöttünk megértettük egymást. Albatrosz akkor volt egy szakításon túl nagyon nehéz időszaka volt amiben igazából próbáltam neki segíteni sokszor makacs volt ez egy olyan játék volt ahol az oroszlánt meg kell szelídíteni. Nagyon sokat beszéltünk az élet nagy dolgairól mint például az őszinteség. Albatrosz egy nagyon intelligens kiegyen súlyozott embernek tűnt nagyon megértő volt. Mindenben igyekezett támogatni chaten keresztül mondhatni egymás életét segítettük napról napra... Eleinte Albatrosz nagyon sokszor szeretett volna velem találkozni élőben megismerni engem Én mindig annyit mondtam neki van még időnk nem siettünk sehova... Közeledtek az ünnepek és arra is készülni kellett meg a munkámra is koncentrálnom kellett ami szociális szféra hátrányos helyzetű gyerekekkel foglalkozzunk...

Eljöttek az ünnepek így hát szép ünnepeket kívántunk egymásnak és úgy valahogy el is tűnt az életemből. Aztán át léptünk 2024-be a majd Január 8-án keresett fel engem és írta, hogy nagyon sajnálja, hogy eddig nem írt, de nagyon el volt foglalva... ment tovább a kommunikáció ahogy abba is hagyódott folytattuk az életről a beszélgetést és a mindennapokról. Eljött az első találkozó mind a ketten önmagunkat adtuk ahogyan chaten keresztül egész végig. Az első találkozásunk a Simon's Burgerezőjében kezdődött annyira tele volt a hely, hogy nem tudtunk leülni így állva ettünk. De úgy voltam vele végülis az első találkozó... Majd el mentünk meginni egy, két koktélt én jöttem haza ő meg ment tovább bulizni. Másnap mind a ketten írtuk egymásnak, hogy örülők, hogy megismertelek szimpatikusak voltunk egymásnak. Én sosem voltam egy éjszakai ember a második találkozónk ugyan így történt . Én végig olyan jó embert láttam benne olyan tiszteletet és udvariasságot találtam benne mint még senkiben az életemben.

Közeledett a születésnapom azt mondta, ha meghívom eljön hisz nekem ez volt az első éjszakai bulizásom... Előtte nap rá is írtam ezzel kapcsolatban és mondta, hogy este bulizni fog és lehet fáradt lesz és nem tud eljönni nem is erőltettem majd bepótoljuk. Sajnos a születésnapom utáni napon kiderült, hogy egy másik barátjával bulizott amivel nem lett volna semmi baj, ha nem hazudik nekem nagyon sokat beszélgettünk az őszinteségről, de még sem tartotta magát hozzá ez volt az első csalódás amin később túl tettem magam folytattuk tovább a barátságot hisz mindenki érdemel egy második esélyt... folytattuk mintha nem is lett volna semmi... Találkoztunk ismét a hellyel a Kopaszi-gátra mentünk hát valami varázslatos hely számomra én az előtt sosem jártam még ott. Én igyekeztem neki nagyon sok mindent tanítani az életről, hogy milyen fontos is. Készültem neki egy meglepetéssel egy állatmenhelyre mentünk adakozni hihetetlenül jó érzés volt és szerintem jót is mulattunk, hogy adakozhatunk nagyon sok állat volt ott. Aztán el is váltunk, mert mindkettőnknek dolga volt. a következő eseményünk egy bulihajó volt ahova eljött egy kedves lánybarátom épp a születésnapját ünnepeltük és jött Albatrosz is egy lánnyal a buli nem indult jól hisz mosdó dugulással kezdődött és csak később indult a hajó szerintem élvezetes volt minden perce nagyon jól éreztem magam olyan este 10 óra körül kötöttünk ki a hajóval a lánybarátom haza is ment. Én Albatrosszal tovább mentem egy szórakozó helyre ahol félig kiöntötte a szívét és bánatát, de ez nem tartott sokáig, mert megjött a baráti kör akiknek be mutatott. Én jól éreztem magam az éjszaka folyamán meghívást kaptam a barátjától a Plázs nyitóra amire nemmel feleltem, mert féltem. Sosem voltam egy bulis ember, így nem tudtam elképzelni, de később meggondoltam magam és csatlakoztam. El is jött a nap pozitívan álltam a naphoz és vártam is úgy alakult, hogy két különböző szálláson szálltunk meg amivel nem is volt probléma. Én kora délután leértem ők pedig késő délután. A Plázs este kezdődött így volt még idő felfedeztem Siófokot. Mire kaptam egy képet, hogy ők iszogatnak és vízipipáznak. Nyilvánvaló, hogy ez nekem rosszul esett, mert amíg én ültem egy üres szálláson addig ők mulattak itt ért a második pofon. Én vissza mentem a szállásra és el kezdtem iszogatni már ott nem volt számomra semmi veszteni való. Majd kaptam egy üzenetet, hogy 22 órára lent lesznek a buliban mire én válaszoltam rendben én nekem meg van a jegyem én 21:30-ra lent leszek azt beszéltük meg, hogy ott találkozzunk. Ez így is lett találkoztunk és köszöntünk egymásnak viszont nekem el ment a kedvem, hogy együtt bulizzunk, így nem is töltöttem velük az estét hisz elég nagy csalódottság volt akkor bennem. Többször össze találkoztunk az éjszaka folyamán Albatrosz barátja szólt a bátyjának, hogy figyeljen rám el ne menjek. De makacs vagyok elmentem mégpedig ennyit mondtam az, illetőnek, hogy én azért utaztam 100 km-t, hogy jól érezzem magam és nem azért, hogy veszekedjek, mert ismerem magam részegen és nem volt szándékomban inkább egy másik csapattal töltöttem az estét szerintem a részem teljesen jogos volt, mert ha ők lettek volna ilyen helyzetben akkor ők is így érezték volna a helyzetet. Másnap buliztunk még és jöttünk haza. Itt is úgy tettem mint ha nem történt volna semmi és folytattuk a barátságot. Én leírtam Albatrosznak, hogy érzelmeket táplálok iránta igazából el sem kellett volna mondanom vissza gondolva, mert onnantól megváltozott minden, de ne is biztos, hogy emiatt változott meg ez a mai napig rejtély ami ott is fog maradni. Megbeszéltük, hogy elmegyünk egy buliba ahova én akarok menni Albatrosz igent mondott majd megvettem a jegyeket elmondhatatlanul vártam a napot, de lebetegedett Albatrosz aztán másnap jobban volt a buli előtt egy nappal rá kérdeztem, hogy jön-e és azt felelte, hogy igen. Majd rá 3 óra múlva írt, hogy még sem jön, mert hétvégén ugyan azzal a csapattal a Velencei-tóhoz mennek. Itt volt az a pont ahol nagyon megharagudtam nem volt elég amit a Plázson kaptam még utána ez. Itt Már tudta jól, hogy megharagudtam rá nem is beszéltünk utána vagyis ő keresett, de én nem akartam vele beszélgetni. Küldött nekem egy idézetet ami így szólt " Amikor könyörögni kell valakinek, hogy csináljon veled valami programot, majd látni, hogy ezt másokkal szívesen megcsinálja, egy másfajta fájdalom." én itt írtam albatrosznak, hogy nem akarok vele beszélni.

AlbatroszWhere stories live. Discover now