merhaba evet biliyorum yeni kitap yazıp duruyorum ama ben oturup düşündüm. Ve diğer kitaplarıma yazmak yerine ilk bu kitabı yazıp bitireceğim. Ama bunun yanında başka bir kitabada çok arada sırada bölüm atacağım o kitaba daha karar vermedim ama siz yorumlarda hangi kitaba istiyorsanız belirtebilirsiniz. Ve bütün kitaplarımın giriş gelişme sonucu belli. Yani şunu demek istiyorum bütün kitaplarımda ne yaşanacağı kafamda. Sadece bunlara bölüm yazacağım. Şunuda demek istiyorum sadece 3 kitabım mutlu bir sonla bitecek yani bütün kitaplarımda mutlu son beklentiniz olmasın demek istedim. Evet ben hiçbir zaman kötü bitmesini istemem bir kitabın ama belki kaderlerine öyle yazılmıştır ve kaderlerini onlar yazmıştır. Ve bazı kitaplarımda ilk bölümünden spoi vermiştim kötü son veya iyi son olacağına. Bir kitap hakkında spoi vermek istiyorum. İki yabancı kitabımın sonu kötü bitmeyecek. Bu spoi vermek istedim çünkü o kitabım çok karışık olacak ve çok fazla acı çekecek karakterlerimiz ve birbirlerini yıpratacaklar. Evet onlara çok güzel bir kötü son yakışacağını düşünmüştüm ama ikiside çok acı çekecek kitabın ilerleyen bölümlerinde o yüzden onların bu kadar yaşadığı şeyin boşa yaşamasını istemedim. Eflalin bu acıları boşa çekmesi çok saçma gelmişti. Ve şunuda diyorum ve bölüme geçiyorum. Bir kitabım çok yarım bitecek yani sonu belirsiz gibi. Bunu düşünmemin sebebi kitaptaki karakterimde çok yarımdı.
Ve ana karakterim Balım Kopuğun modeli:Chloe rose Robertson.
Not:bazı yazım hataları olabilir kusuruma bakmayın lütfen.
Her neyse iyi okumalar dilerim canlarımmmm.
Balım Kopuk Anlatımıyla.
"Seher hanım zaten bunu biliyorum yüzüme vurmanıza gerek yoktu!"diye bağırdım. Ya bu kadın beni çıldırtacaktı yada ben onu çıldırtacaktım.
"Senin gibi bir kadın oğlumu haketmiyor."dedi aşağılayıcı bir bakış atarak.
"Oğlunuz bana kurban olsun!"diye bağırdığımda arkadan başka kalın ve çekici bir erkek sesi geldi.
"Kavga etmeyi kesin!"demişti Ateş. Size Ateşle tanıştarayım. Ateş Volkov. Kendisiyle anlaşmalı bir evlilik içindeyiz. Babamın işleri için bu adamla evlenmek zorunda bırakıldım. Ve bu durumdan hiç memnun değilim.
Seher hanım hemen yanıma yaklaştı. "Bu kadın bana iyi davranmıyor."deyip dudaklarını büzdü. "Beni ittirdi oğlum bu kadın."Melek yüzlü şeytana bak sen.
"Ne?"dedi Ateş şaşkınca bunu yapmayacağımı biliyordu.
"Seher hanım yine ne işler çeviriyorsun acaba?"dediğinde Seher hanımın yüzü düştü. "Bana inanmıyor musun?"dedi masumca. Ama masum değildi. "İnanmıyorum."dediğinde kıkırdadım. Bana hızla bakınca gülmeyi bırakıp kafamı eğdim.
"Ne zaman boşanacaksın bu kadından?"dedi ciddiyetle. İşte o zaman gerildim. Olduğum yerde kaskatı kesildim. Boşanma kelimesinin altında eziliyordum. Yaklaşık 6 aydır beraberdik ve ona alışmıştım. Bir yanım ondan nefret etse de bir yanım ona deli oluyordu. Boşanmak istemiyordum.
Ateş gerildiğimi farkettiğinde konuyu değiştirdi. "Her neyse ben bugün geç geleceğim bazı işlerim var. Sende artık evine git Seher hanım."Ateş annesini seven biri değildi. Annesi onu küçük yaşta terk etmişti ama anneydi işte. Ateş bağırdı. "Zeynep, benim ceketim nerede?!"zeynep koşarak mutfaktan geldi. "Burada Ateş bey."dedi ve ceketi Ateş'e giydirdi.
Ateş'e baktığım için Seher hanımın buradan gittiğini anlamamıştım. Ateş yavaş adımlarla bana doğru geldiğinde iyice gerildim. Yavaşça dudağını yanağıma bastırdı ve geri çekildi. "Akşama kadar bekleyebilirsin değil mi?"dedi ve arkasını dönüp gideceği sırada kolundan tuttum.