𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐉𝐉 𝐛𝐨𝐨𝐤! 𝐈'𝐯𝐞 𝐰𝐫𝐨𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬, 𝐭𝐰𝐨 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐑𝐚𝐟𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟 𝐩𝐨𝐞𝐦𝐬 𝐢'𝐯𝐞 𝐰𝐫𝐨𝐭𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐈'𝐯𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐉𝐉 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞-𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐬𝐨 𝐢'𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝟒. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐫𝐞-𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐉𝐉 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐈'𝐦 𝐢𝐧𝐟𝐚𝐭𝐮𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦.
𝐀𝐥𝐬𝐨 𝐝𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝟒? 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤.
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐉𝐉 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐚𝐧𝐤 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐢𝐦 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐠𝐞𝐧𝐫𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰!
🩹 - 𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭
☁️ - 𝐅𝐥𝐮𝐟𝐟
🤍 - 𝐒𝐦𝐮𝐭
🎧 - 𝐑𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥. 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐝𝐨𝐯𝐞. 𝐈𝐟 𝐲𝐤𝐲𝐤. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐩𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐞𝐦𝐞 𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐬 𝐦𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬.
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐦𝐢𝐱𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐑𝐮𝐝𝐲 𝐏𝐚𝐧𝐤𝐨𝐰 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬 𝐉𝐉 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐚𝐧𝐤. 𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞. 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰.
𝐑.𝐏 - 𝐑𝐮𝐝𝐲 𝐏𝐚𝐧𝐤𝐨𝐰
𝐉.𝐌 - 𝐉𝐉 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐚𝐧𝐤𝐈 𝐚𝐦 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐉𝐉, 𝐧𝐨𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 '𝐁𝐮𝐢𝐥𝐭 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬'. 𝐈 𝐚𝐦 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐢 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐬𝐨 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧!
𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐠𝐨 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬, 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞𝐝. 𝐄𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠!