HOME[ZAWGYI]

4 0 0
                                    

Home

"*အိမ္! အိမ္လို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႕ နံရံေတြနဲ႕အခန္းေတြအမ်ားႀကီးဖြဲ႕ထားၿပီးေခါင္မိုးထပ္ပါတဲ့ အေဆာက္အအုံငယ္ေလးတစ္ခုကိုေျပးျမင္ၾကလိမ့္မယ္*"

ဒါေပမဲ့တစ္ခ်ိဳ႕က်ေတာ့...

"ကိုယ့္ႏွလုံးသားအတြက္ႏြေးေထြးေသာခံစားခ်က္ကိုရရွိေစတဲ့လူ၊ ကိုယ့္စိတ္နဲ႕ကိုယ့္ကိုလုံၿခဳံေစတဲ့စကားလုံးေတြကိုေျပာေပးတဲ့လူ၊ အခ်ိန္တိုင္းမွာကိုယ္ေတြနဲ႕အတူရွိေနၿပီး အားလုံးအဆင္ေျပသြားမယ့္ေနရာေလးကိုလဲ အိမ္လို႔ေခၚဆိုၾကသတဲ့~"

"အဲ့ဒီလိုဘဲ ညီမအတြက္ကအစ္ကိုတို႔၇ေယာက္ရဲ႕ေပ်ာ္႐ႊင္မႈ နဲ႕ ႏြေးေထြးမႈေတြက ညီမေလးရဲ႕အႏြေးေထြးဆုံးအိမ္ေလးျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကိုဘဲ အစ္ကိုတို႔ဘာလုပ္လုပ္ညီမေလးကေနာက္မွာရွိေနတာမို႔ ဘဝကိုဒီထပ္ပိုၿပီးေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ႊင္႐ႊင္နဲ႕ေရွ႕ဆက္သြားၾကရမယ္ေနာ္"

ခ်စ္ရပါေသာအစ္ကိုတို႔ရဲ႕ညီမေလး
ဘူဟီဂ်ဴ~
2024.8.1

လြန္ခဲ့ေသာအတိတ္ေန႕ရက္မ်ားဆီက....

"ေမေမေရ!!!"
"ေမေမေရ!!"
"မီးမီးကိုလာေခၚေပး ေမေမေရ!!"
"သားတို႔စာလုပ္ေနတာကိုလိုက္ႏွောင့္ယွက္ေနတယ္ဗ်ိဳ႕!!"

"ဂ်ဴေလးေရ!! ကိုကိုေတြကိုလိုက္မႏွောင့္ယွက္ရဘူးေလ ေမေမ့ဆီကိုလာခဲ့ေတာ့!! ေမေမနဲ႕အတူတူပန္းထိုးၾကမယ္"

"ဟြန့္!!"

"ေမေမ့သမီးေလးကလိမၼာပါတယ္ ကိုကိုေတြကသူအတန္းနဲ႕သူစာေမးပြဲေတြရွိတာမို႔ မႏွောင့္ယွက္ရဘူးေလ ကိုကိုေတြကစာေမးပြဲၿပီးရင္ ဂ်ဴေလးနဲ႕ကစားေပးမွာေပါ့"

"ဒါေပမဲ့မီးမီးကအခုကစားခ်င္တာကိုး..."

"ေမေမနဲ႕အတူတူပန္းထိုးမယ္ေနာ္ လိမၼာတယ္ ကိုကိုေတြဖို႔ၿပီးရင္အသီးသြားလွီးေပးၾကမယ္ေနာ္"

"ဟုတ္"
.
.
ဟယ္ဂ်င္းလို႔ေခၚတဲ့အမ်ိဳးသမီးဆီမွာ အ႐ြယ္မတူတဲ့သား၇ေယာက္နဲ႕သမီးေလးတစ္ေယာက္ရွိလို႔ အကုန္လုံးကထူးဆန္းေနလိမ့္မည္ထင္သည္ သူမကတစ္ခုလပ္ျဖစ္ၿပီးဟီဂ်ဴဆိုတဲ့သမီးေလးတစ္ေယာက္သာရွိသည္ သူတို႔၇ေယာက္လုံးကေတာ့ထူးဆန္းစြာနဲ႕တစ္ႏွစ္ထဲမွာပင္ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္ ဘယ္လိုေရာက္လာတာလဲဆိုေတာ့...

HOMEWhere stories live. Discover now