- Jasna cholera- powiedziałam pod nosem, gdy parę książek wypadło z regału.
Bibliotekarka spojrzała na mnie z irytacją po czym wróciła do klikania czegoś w swoim komputerze.
Momentalnie poczułam na sobie kolejne spojrzenie. Skierowałam wzrok na tę osobę.Jakiś chłopak stał oparty o regał obok mnie, patrzał na mnie śmiejąc się pod nosem.
- Faktycznie bardzo zabawne- odpowiedziałam wracając do układania ostatnich książek, które chwilę temu wypadły z regału.
Chłopak skrzyżował ręce na klatce piersiowej po czym postanowił się odezwać.
- Mhm... jeszcze jak- odpowiedział z sarkazmem w głosie kręcąc głową.
Zignorowałam go. Włożyłam ostatnią książkę do regału po czym wyjęłam z kieszeni telefon patrząc na godzinę. Gorączkowo schowałam go do kieszeni kurtki po czym minęłam chłopaka.
- Kretyn - powiedziałam cicho, ale na tyle aby to usłyszał.
- Niezdara - prychnął zaraz po wypowiedzianym przez mnie słowie. Jego brązowe tęczówki skrzyżowały się z moim wzrokiem.Podeszłam do bibliotekarki wypożyczając książkę.
Spakowałam ją do plecaka a następnie skierowałam się do wyjścia. Poprawiłam swój szalik, wzięłam w dłoń telefon po raz ostatni patrząc na godzinę. Zamknęłam za sobą drzwi i szybkim krokiem skierowałam się do auta mojego taty.- Już jestem- powiedziałam siadając na miejscu pasażera.
- Wybór książki zajął ci dwadzieścia minut- odpowiedział tata wyjeżdżając z parkingu.
- Gdy wyjmowałam książkę z regału, parę innych runęło na podłogę- powiedziałam zapinając pas.
- Cała ty- stwierdził tata z lekkim uśmiechem na twarzy kręcąc głową.
Na słowa ojca przewróciłam oczami uśmiechając się z rozbawieniem.
Postanowiłam pominąć wątek z chłopakiem, którego rozbawiła sytuacja, ukazująca mnie podczas układania książek.
- Za piętnaście minut mam pociąg, zdążymy na czas? - zapytałam nerwowo taty.
- Zapewniam cię, że zdążymy- odpowiedział tata puszczając mi oczko. Na ten gest posłałam mu smutny uśmiech.Witam! W tym prologu chciałam was wprowadzić do historii głównej bohaterki. Być może jest tutaj mało informacji lecz zapewniam, że w rozdziałach pojawią się różne wątki, które są nawiązane do prologu.
Zachęcam do dania ⭐️ jeżeli spodobał wam się prolog❤️