⨺⃝ 🪶Czy jesteś therianem?🌿🍃

5 0 0
                                    

Uwaga: to, co zaraz przeczytasz odnosi się tak samo do otherkinów.

Hejka! W tym rozdziale omówię, cechy, które mogą wskazywać na to, że jesteś therianem. Oczywiście nie musisz mieć tych wszystkich cech, żeby nim być - możesz mieć nawet tylko jedną, a może i nawet żadną z nich - tutaj nie ma jakiejś "reguły". Jedyna "reguła" jest taka, że czujesz, że jesteś danym zwierzęciem (lub zwierzętami) i nie jest to twoja decyzja.

Co może wskazywać na to, że jesteś therianem?

Zdecydowanie chyba "najpopularniejszą" cechą są zwierzęce zachowania i potrzeby. Przeżywa je zdecydowana większość therian.

Therianie czasami mają takie chwile, gdy mają swoje zwierzęce zachowania. Na moim przykładzie: czasem mam automatyczną potrzebę przechylania głowy, co jest charakterystyczne dla sów. Mam też ochotę przed spaniem się przeciągać, jak kot. Kiedy wchodzę po schodach, mam potrzebę zejść na 4 kończyny, wtedy czuję się, jak duży ryś.

Wpływ theriantropii na codzienne czynności, na przykład na dietę, nasze hobby i upodobania. UWAGA: nie zawsze twój theriotyp wpływa na dietę i upodobania. Widziałom kiedyś theriana, który był wilkiem, ale bał się psów oraz kota, który lubił się myć. Czasami theriantropia jednak ma wpływ na naszą dietę czy hobby.

Doświadczanie shftów. UWAGA: nie każdy therian w ogóle doświadcza shifty. Jeżeli jednak masz sytuacje podobne do tych, wymienionych w poprzednim rozdziale, to jest znak, że może jesteś therianem.

Wspomnienia związane z przeszłym życiem. To jest już bardzo opcjonalne, ponieważ nawet nie każdy wierzy w reinkarnację. Ale jednak niektórzy therianie (zazwyczaj na poziomie duchowym) mają uczucie, że w przed urodzeniem byli swoim theriotypem.

Dysforia gatunkowa. To też jest opcjonalne, ponieważ niektórzy therianie czują się świetnie w swojej skórze. Dysforia gatunkowa to w skrócie negatywne emocje odczuwane przez to, że therian jest świadomy bycia fizycznie człowiekiem.

Po prostu odczuwanie, że jest się danym zwierzęciem. To uczucie jest wręcz niezbędne. Możemy je odczuwać, gdy na przykład patrzysz na zdjęcie swojego theriotypu i czujesz się, jakbyś patrzałx w lustro. Tak, jakbyś to byłx ty.

To tyle jak na ten rozdział.

:>


Nie Jestem CzłowiekiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz