Yine bir kadın cinayetiydi bu cinayette. Dosyada yazanlara göre 18 yaşında genç bir kadın .Babası ünlü iş adamı Haldun Dinçer .
Eylül bu olayı çok garipsemişti çünkü bu ölüm dışarıdan bakılınca sıradan bir ölüm gibiydi . Kız kalp kırizinden ölmüştü. Babası otopsi yapılmasını isteyince kızın kalp kırizine neden olan bir ilaç kulandığı öğrenildi.
Babasına göre kızı hayattı ve yaşamayı seven bir insanmış böyle bir şey yapması imakansızmış.
Eylül bunları Bora'ya söyleyince Bora:
Birde biz konuşalım şu Haldün Beyle dedi .
Ve beraber Haldun Beyin evine gittiler.
Olay yerindeki tüm delil olabilecek şeyler çokten toplanıp incelenmek için yetkili yerlere gönderilmiş olduğu için Haldun Bey ve maktülün üvey annesi Serap Hanım hemen hemen eski düzenlerine kavuşmuşlardı.
Bora Haldun Bey'e:
Sizce bu hapı kızınıza kim içirmiş olabilir diye sorumca ;
Hemen olaya Serap Hanım atladı ve bunu yapsa yapsa Ece 'nin (maktül ) eski sevgilisi Alp yapar. Ece Alp'in yanında hiç mutu değildi bu yüzden ayrılmak istedi ama Alp buna çok sinirlendi. Daha bir kaç gün önce evi basıp Ece'ye tehtitler savurdu. Daha sonrada Ece'yi ölü bir şekilde odasında bulduk dedi.
Bunu Haldun Bey de destekleyince orda kalmanın pek faydası olmayınca Alp'in ev adresini ve telefo numarasını alıp oradan ayrıldılar.
Bora Eylül'e :
Farketin mi kadın adamın azını bile açmasına izin vermedi . dedi.
Eylül ise :
Tabi aralarında ki yaş farkını unutmamak gerek .Kadın adama dede dicene koca diyo .dedi
Bora Eylül'ün bu sözlerine gülünce Eylül de gülmeye başladı.
Ve ilk defa Eylül 'ün içi kıpır kıpır oluyordu.
Bu Bora içinde geçerliydi tabi.