Nastał kolejny dzień. Pewnym lesie leżała rezydencja której mieszkały crrepypasty (już nam znane). Widzimy domowników którzy śpią sobie smacznie. Ticci Toby ze swoją dziewczyną (przyszłą żoną) Infected Julią, Masky z Hoodiem, Caty z Cherry, Happy Angle z L. Jill, Bad prinnces ze swoją siostrą Victorią, Cake tuląca się do misia i inni. Nagle budzi ich głośny krzyk godowy. Kto to taki? To Jeff który nie umie śpiewać.
[Bad]- K###A JEFF ZAMKNIJ TĄ M###
Infected trochę wkurzona etuliła się bardziej pierś Tobiego. Toby wnerwił się na Jeffa i delikatnie położy Infected i podał jej misia. Wstał i podszedł gdzie był Jeff i go Uderzył patelnią w głowę.
[Bad]- *przybiegła* Uff już przestał *podchodzi do Tobiego i gładzie swoją białą dłoń na ramieniu* Boże dobrze że przybyłeś przed de mną gofrowy chłopcze *spojrzała na Jeffa* Gdybym to była ja to by było po nim.
*przezkok w czasie do godziny obiadowej*
Wszyscy siedzą przy stole i jedzą obiad. Infected rozmawia z Alainą (córka Tobiego i Infected i dziewczyna Bena)
o możliwych misjach które będą miały.
Toby dokucza Maskiemu (tradycja i nich). Happy angel i L. Jill opowiadają różne historię. Angelos słucha L. Jacka o jego dziwnych pomysłach. Kiki i candy pop jedzą i się śmieją. Mała Sally je i karmi misia. Caty karmi swoją dziewcyznę Cherry. Happy Face je spokojnie i roxmawia z Moke. Teacherwoman jadła spokojnie. A dr. Max z E.J rozmawiają o tym czego będą uczyć młodego Antoniego. Slednerman czuł że to odpowiedni moment i wziął głos.[Slenderman]- dzieci dzisaj nie macie żadnej misji.
Wszyscy patrzą na slendermana szokiem, zazwyczaj ma jakieś misję a teraz mówi im że nie ma.
[Slenderman]- po dzisaj jedziemy na trzydygodniowe wakacje na plażę.
Alaina wstała szczęśliwa (teraz nadchodzi opis postaci Alaniy i od razu mówię Alania została zabita przez pewną osobę przez to stała się creepypastą znaną jako Alaina hanged posliego tłunaczenia Powieszona Alaina) jej długie ciemne-brązowe włosy podskakiwały prawo do lewej. Jej niebieskie oczy pokazywały czystą radość.
[Alaina]- YEY WAKACJE! DAWNO NIE BYŁAM NA WAKACJACH
(Plus jest o rok młodsza od Bena)
Infected dołączyła do świętowania. Masky patrzy na nie jak na odiotki a Hoodie się śmieje.
[Hoodie]- spokojnie dziewczyny musimy się najpierw spakować i później jechać.
Wszyscy się zgodzili i poszli się spakować. Cherry zauważyła że Caty nie może wybrać idealnych kompielówek. Podeszła do niej i szepneła do ucha.
[Cherry]- te kompiełowki w kolorxe wiśni do ciebie pasują~ od razu wiadomo do kogo należyć.
Słychać nagle stuk bo Caty zemdlała.
*przeskok w czasie do jazdy*
Wszyscy wyjechali każdy z kimś. Masky, Hoodie, infected Toby i Bad jechali. Hoodie prowadził a obok nieho siedziała bad. Julia na śordku a po jej lewej stronie siedział Masky a po prawej Toby. Julia ma chorobę lokomocyjną i trzyma worek na wymiociny.
[Toby]- *głaszcze ją po plecach* spokojnie kochanie jestem tutaj
[Masky]- *zmartwiony* Ejj ile jeszcze?
[Hoodie]- nie wiem
[Bad]- Ejjj *skapła się* Ale nie wiemy na którą plażę. Nic nam nie mówili
Wszyscy są w szoku. Julia nagle robi się zielone i wymiotowała do worka.
[Masky]- *przerażony* Musimy wiedzieć gdzie!
[Bad]- * wyciąga telefon i sprawdza* jedyną plażą którą mam nadzieję miał na myśli to morze krzystałowe. Niedalego od nas. Będziemy musieli zrobić postój. *spojrzała na Julię* aby ona odpoczneła i my.
Wszyscy się zgodzili i znależli miejsce do spania. Julia wyszła auta tak szybko że nikt nie zauważył kiedy wyszła. Była za drzewem i wymiotowała. Toby podszedł i wziął włosy aby jej nie przeszkadzały. Nadeszła noc, nasi bochatwrowie zrobili sobie kolację i poszli spać. Bad była sama Julia z Tobym a Masky z Hoodiem...
*następny dzień przy celu*
Slenderman i Teacherwoman czekali na innych. Teacher sporzjała na Slendermana i rzekła.
[Teacher]- mam nadzieję że in powiedziałeś gdzie mają jechać?
[Slenderman]- wypadło mi to z głowy😅
[Teacherwoman]- *nie widać po jej twarzy bo jej nie ma ale można po jej głosie usłyszeć nie dowierzenie i gniew* Jak mogłeś o tym zapomnieć?! Większość z nich ma Chorobę lokomocyjną!
Nagle widzimy reszte creepypast. Julia, Caty, Alaina i Angelos są chorzy.
[Teacherwoman]- O matulu
[Slednerman]- co tak długo?
[Cherry]- nie powiedziałeś nam jaka to plaża szefie!
[Teacherwoman]- spokojnie uczniowie ważne że jesteście. Niedaleko jest hotel który jest przyznaczony dla morderców. Tam pracuje moja siostra. Weście bagażę i chodzie cię wypakować.
Wszyscy zmęczeni i szczęśliwi poszli do hotelu i wypakowali się.
~ koniec rozdział~
Pokażę postacie następnym rozdziale! Ale pokazę wam tutaj kilku.
Cherry Mask
Quiet caty
Infected Julia
I tyle jutro kolejna trójka
Pa czytelnicy!
CZYTASZ
,, Nasze dziwne i szalone przygody " creepypasta + moje postacie
Fanfictionzdjęcie nie należy do mnie! należy do twórcy jak i postacie creepypasty! do moich postać należą: -Infected Julia -Quiet Caty -Cherry mask - happy Angel i happy Angelos -Bad princess -Lily (postać inspirowana przez moją przykaciółkę) - Moke - Al...