Merhaba 🙋🏻♀️
Cikma teklifi kismini okuyamadiginiz icin uzulmenizi istemedim bu yuzden o sahneyi de yazdim ☝🏻
Umarim begenirsiniz iyi okumalar bebeklerim🤍💗
____________________________────୨ৎ────
"2020, 6 haziran."
-
Güneşin yavaştan batması ile şehrin dört bir yanını gösteren tepeye, siyah jeep model bir araba giriş yaptı. Tamamen boş olan yüksek alanda kendine uygun bir yer bulduğunda durdu.Taehyung ve Jungkook sözleştikleri üzere buluşup havai fişeklerini izlemek adına buraya gelmişlerdi. Sarı saçlı beden kapıyı açıp arabadan indi. Hafiften kararan havayla beraber şehrin ışıkları açılmış, görsel bir şölen sunmuştu. Arabadan inen Taehyung ufak adımlarla manzarayı ve bulundukları yeri inceledi.
Jungkook ise o sırada arabayı daha iyi bir izleme açısı için doğru yere park etmeye çalışıyordu. Sonunda kendileri için en iyi konumu bulduğunda arabayı durdurup kapısını açarak indi.
"Çok güzel bir yer, değil mi Jungkook? Manzarası da çok güzel."
Arabadan inen Jungkook'un yanına adımlarken konuşan Taehyung yüzünden gülümsemeyi eksik etmiyordu. Jungkook ile buraya geldiği için fazlasıyla heyecanlı ve mutluydu.
"Evet, güzel."
Jungkook serin hava nedeniyle bagajdan battaniyeleri çıkarırken konuştu. Biraz durgun hissediyordu. Kalbindeki hisleri nasıl açıklayacağını veya neler söyleyeceğini bilmiyordu. Bu yüzden Taehyung'u evinden aldığı andan beridir sadece bunları düşünüyordu.
Çıkardığı battaniyeleri arabanın ön kaputuna bırakıp tekrar sürücü koltuğuna yöneldiğinde Taehyung ona yetişti. "Havai fişek gösterisine henüz var, şimdilik içeride bekleyelim."
Alttan Jungkook'un gözlerine bakarak konuştu. Her zaman böyle yapardı. Jungkook ile tanıştıkları andan beri hep gözlerinin içine bakarak konuşurdu. Şüphesiz bu her iki tarafında memnuniyet duyduğu bir şeydi.
Taehyung'un önerisine baş sallayarak onay veren Jungkook şuanlık için battaniyeleri içeri aldı. O sırada Taehyung, sürücü koltuğunun yanındaki koltukta yerini almıştı. Şimdiden yıldızlar kendini göstermeye başlamış, huzur dolu bir ortamın oluşmasına sebep olmuşlardı.
Jungkook da arabaya bindiğinde havai fişek gösterisinin saatinin yaklaşmasını beklemeye başladılar. O sırada içeride bir sessizlik oluştu. Bu durum, sürekli konuşan Taehyung için can sıkıcıydı. Kendi sarı battaniyesini alıp, içerisi sıcak olmasına rağmen bacaklarının üzerine örttü.
"Gösteri yediyi on beş geçe başlıyor. Daha on beş dakikamız var."
Sesinden belli olan hevesiyle konuştuğunda Jungkook büyükçe tebessüm etmiş ve Taehyung'un onun için getirdiği bebek mavisi battaniyeyi tıpkı Taehyung gibi üstüne örtmüştü. O sırada ortamdaki sessizlik rahatsız edici bir hâl aldığında Taehyung Jungkook ve kendisi için hazırladığı çalma listesini açtı.