Legenda papusii Annabelle

344 13 4
                                    

In anul 1970,o mama a cumpărat o păpușa de la un magazin second-hand si i-a oferit-o cadou de Crăciun fiicei sale,Donna,studenta la școala de asistente medicale din Hartford,Connecticut.Totul a fost in regula,pana când Donna a adus-o pe Annabelle intr-o dimineața sa-i țină companie la micul dejun.Dupa ce a fost așezată pe un scaun,păpușa si-a indreptat brațele si le-a pus pe masa.De atunci,Donna si colega ei de camera,Angie, o găseau pe Annabelle pe canapea,deși o lăsau de fiecare data închisă in dulap.
După o luna in care Annabelle a făcut tot felul de lucruri stranii,Donna s-a decis sa cheme un medium in apartament sa afle ce se întâmpla.Aceasta i-a explicat ca fantoma unei fetițe de 7 ani pe nume Annabelle,care fusese ucisă brutal in acel apartament,era prinsă in păpușa.Cu toate acestea,tinerele asistente medicale,au hotărât ca nu este nici un pericol sa o țină in continuare pe Annabelle in casa lor.
Păpușa reala Annabelle se afla încă in aceeași cutie din Muzeul Ocult al lui Lorraine Warren din Moodus,Connecticut.Stilul de viața sedentar nu i-a diminuat puterile.Annabelle se mișca uneori si mormăie la vizitatori.
Nu deschideți cutia!
Unul dintre vizitatorii muzeuluiocult a încălcat regulile si a deschis cutia in care se afla Annabelle pentru a o atinge.Mai târziu in aceeași zi,omul a murit intr-un accident de amotocicleta.Prietena lui a supraviețuit,dar a fost nevoită sa petreacă aproape un an in spital pentru a se recupera din cauza rănilor suferite.

Legenda păpușii AnnabelleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum