03 කොටස 💚

11 2 0
                                    

බාර් එකට ගිහින් බියර් බෝතල් දෙකක් අරන් අපි දෙන්නා එක්ක 4 වගේ වෙද්දි බීච් එකට ගියා.වීල් එක පාක් කරලා බියර් ටිකත් අරගෙන අපි දෙන්නා එක්ක බොන්න හොඳ තැනක් බලන ගමන් බීච් එජ දිගෙ ඇවිදගෙන ගියා.

" අද පරක්කු වෙන්නෙ නැද්ද උබට යන්න." මන් ඌ දිහා බලන ගමන් ඇහුවා.

" නෑ අයියෙ 7 වෙනකන් බස් තියේ තාම 4යිනෙ."

" ඔව් නේ තව පැය තුනක්ම තියෙ."

" ඔව් අයියෙ. අනික පරක්කු උනත් කමක් නෑ. ඔයාලෑ ගෙදර ඉන්න පුළුවන් නෙ මට" ඌ මට ඇහැක් ගහන ගමන් කිව්වා.

" අනේ පකෝ මේ. අම්බලමක් දාල කියල හිතුවද..."

" හරි හරි ඒයි විහිලුවක් කරේ ඉතිං "

" අහ් මල්ලි අතන හොඳයි නේ." මන් හෙවණට තිබ්බ වැටකෙයියා ගස් ටිකක් පෙන්නල කිව්වා.

" ඔව් අවුලක් නෑ අයියෙ එතන හොඳයි. "

අපි දෙන්නත් එක්කම ගහ ගාවට ගිහින් බියර් ටික බිමින් තියලා වාඩි උනා. මන් ඒත් එක්කම ෂර්ට් එක ගලවලා දැම්මෙ මුහුදු හුළඟ ඇඟට වැදි වැදී බිව්වම ආතල් එක වැඩි නිසා.

" ඒ ෂර්ටුත් ගලවනවද ? "

" නැතුව යකෝ... හුළං පාර පපුවට වැදුනමනෙ ආතල්"

" හරි අසාධාරණයි අප්පා. මට මේ ඔෆිස් ෂර්ට් එක ගැලෙව්වොත් ආයෙ මුල ඉදන් හදාගන්න වෙනවා එනිසා මට ගලවන්න බෑනෙ ෂර්ට් එක. "

" ඉතිං උබ ඔහොම බීපන් "

" බෑ මටත් හුළං පපුවට වැදි වැදි බොන ආතල් එක ගන්න ඕනෙ."

ඌ එහෙම කියාගෙන යද්දි පට්ටම කියුට්. මට ඌව ඇදලා අරන් කම්මුල මිරිකන්නත් හිතුනා.

" ඒ මොනවද කල්පනා කරන්නෙ ? " ඌ ඇහුවෙ මට තට්ටුවක් දාලා.

මන් මොකුත් නොකියම ඌට ලං වෙලා ඌ ඇඳන් හිටපු ෂර්ට් එකේ බොත්තම් එකින් එක ගලවලා දැම්මා. ඌත් මොකුත් නොකියම මට ඉඩ දීලා හිටියා.

" දැන් හරිනෙ.. උබෙ පපුවටත් හුළං පාර වදී. " මන් එහෙම කිව්වම ඌ මොකුත් නොකියා හිනා වෙලා බෑග් එකෙන් බියර් එකක් අරන් කඩලා මට දීලා ඌත් එකක් කැඩුවා.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

බජාර් 02Where stories live. Discover now