Elisabeth

0 0 0
                                    

Zasa som mala ten pocit akoby ma niekto sledoval cítila som to.
Netušila som čo mám robiť ale vedela som jedno že je blízko.
Ako zvyčajne keď sa mama s otcom vrátili s roboty začali na mňa kričať a biť ma.
Nevedela som ako dlho to takto ešte vydržím ale povedala som si že hneď po mojich 18.narodeninách odtiaľto odídem chodila som na brigády niečo som mala našetrené a na prenájom malého bytu by to stačilo.

Ráno
Šla som do školy.
Pred školou ma už čakala moja kamarátka Erika pozdravili sme sa a šli sme dovnútra.
Je len prvá hodina a ja som úplne mimo.
V hlave si opakujem hlavne nezaspi Elisabeth nemôžeš zaspať.
Takto to pokračuje po zvyšok hodín.
Konečne skončilo to peklo.
Práve idem do Chanel chodím tam vypomáhať na 4 hodiny od pondelka do piatku.
Prišla zamnou Lara robí tu somnou.
Je odomna staršia ma 23 rokou.
Je milá stále usmievavá len občas ju uvidíte sa hnevať.
Je typ človeka ktorý pomôže hocikomu, vždy keď som potrebovala pomoc vždy mi ochotne pomohla.
Som vďačná za ňu veľa krát mi ponúkla aby som u nej bývala vie akých mam rodičov a vie že u nás doma to není ideálne ale odmietla som jej ponuku býva tam s frajerom a ja im nechcem kaziť súkromie.
Idem práve domou a počujem ako ide za mnou akési auto.
Stále ide tam kde idem ja začínam sa báť ale mam rada adrenalín mam rada keď sa bojím vzbudzuje to vo mne pocit niečoho tajomného.
Konečne som pred domom keď auto zastavilo počula som ako sa zatvorili dvere na aute a zrazu len tma........

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nenavistná láska 🥀💸💔Where stories live. Discover now