SHUB'S POV:
It has been a week since Y/n has joined as my assistant. She started being happy and she became comfortable with each one of us. Everybody started loving her and she is very happy now. Infact, now also we all are at my house including the ICT members and Y/n. We all were watching a series and Y/n was sitting beside me. Suddenly I got a call and it was from my mother. I told Ishan to stop the movie.
On the call,
I: Haa mumma, boliye?
Mummy: Puttar kaisa hain? Sab changa?
I: Jii mumma sab changa!! Aap sab kaise ho??
Mummy: Sab changa hain puttar!! Mujhe na thode naal kuch baat karni hain!?
I: Haa mumma boliye?
Mummy: Shaneel ki shaadi fix kardi hain humne!! Next week engagement and 2 din baad hi shaadi!!
I: (I was shocked. I mean without informing me they fixed the wedding of my only sister. How??)
Mumma?? Aap log ne mujhe bataya kyu nahi?? Meri behen ki shaad--Mummy: Puttar yeh sab itni jaldi mei--
I: Jaldi mein hua toh kya mumma?? Mujhe meri behen ki shaadi ke baare mein hi nahi pata--
(I was so shocked that I didn't realised that I was speaking too loudly.)Y/n: Shub?? What's wrong with you? Kya hogya??
I: I am sorry guyss! Y/n I know I was too loud but the situation is--
Y/n: Arey kya hogya? Is everything okkay? Phone idhar do!!
(She took the phone from my hand, put it on the speaker and started talking to my parents.)
Hello aunty!! Mein Y/n hu, Shub-- Shubman sir ki new assistant!! I am sorry that I interrupted between you and Shubman sir but can I know what happened if you don't mind aunty, I mean mam??Mummy: Hello puttar!! Mam wam kya hota hain aunty hi sahi hain!! Aur puttar sorry na bol accha hain tune usse phone leliya varna woh kaka shor macha ke rakh deta!!
Y/n: (She giggled.) Umm, that's so sweet of you aunty!! Aap bataiye kya hua hain?
Mummy: Dekh puttar, Shaneel hain na Shubman ki behen, usko na ek ladka pasand tha aur usne hame ek hafte pehle hi bataya aur hamne jab muhurat dekha toh woh ya toh 1 hafte baad tha ya fir 2 saal baad!! Mein nahi chahti thi ki yeh dono itna intezaar kare is liye jaldi rakh diya!! Kake ko batane ka time hi nahi mila!! Ab usko manane mein hi mujhe 1 hafta lag jayega woh aayega kab?
Y/n: Aunty jii aap na free hojao!! Shub aayenge aur woh bhi 2 din baad hi aayenge. Unko manane ka kaam aap mujh par chod dijiye!! Assistant hu, aadat hain mana lungi!! Aap bas apni beti ki shaadi ki taiyari jor - shor se kijiye!! Aapka beta 2 din mein aa raha hain!!
I was shocked by her words. I mean to say how she can be so confident?? I looked at her and everybody were smiling looking at me and Y/n and ofc Abhishek and Ishan were smirking for which they recieved a glare from me.
Mummy: Puttar woh manne wala nahi hai jldi!!
Y/n: Aunty aap bas mera jalwa dekhiyega Shub sir turant man jayenge!!
Ishan and Abhi couldn't resist to tease me and they also spoke out.
ISHAN: Arey haa aunty dekhiyega aapki baat woh mane na mane Y/n ki baat turant maan jayega, kyu Abhi??
YOU ARE READING
Will u be Mine?? 🤌💗🥹/// A Shubman Gill Fanfiction
RomanceA simple girl Y/n Sharma, who got bitched by her boyfriend was in depression when she met Shubman Gill, The Prince Of Indian Cricket Team. Shubman fell for the girl who didn't believe in love now. So will Shubman be able to convince her and love he...