Ζουλφικάρ Αγάς: Έρικ Μπάνα
Ο Ζουλφικάρ Αγάς είναι ο Σωματοφύλακας του Μουσταφά του Δεύτερου και ειναι ερωτευμένος με την Ατικέ Σουλτάνα, ενώ εκείνη δεν είναι. Ο Μουσταφά θα θέλει να τους παντρέψει, αλλά δεν θα προλάβει να το κάνει επειδή την Ατικέ θα την κλέψει ο αγαπημένος της ο Πρίγκιπας Ηράκλειος. Ο Ζουλφικάρ θα πεθάνει στον πόλεμο ενάντια στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία, θα τον σκοτώσει ο Ηράκλειος.
Αλάριχος(Σωματοφύλακας του Ηράκλειου και Κολλητός του φίλος): Κίμωνας
Ο Αλάριχος είναι φίλος του Ηράκλειου και θα καταλάβει τα συναισθήματα του φίλου του για την Ατικέ Σουλτάνα. Θα τον βοηθήσει να την κλέψει από το παλάτι, ενώ θα συμβάλλει στην νίκη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας στον πόλεμο.
Λεόντιος(Στρατηγός της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και φίλος του Ηράκλειου): Αναστάσης ΡοϊλόςΟ Λεόντιος είναι φίλος του Ηράκλειου και θα τον βοηθήσει αμέσως να κλέψει την Ατικέ Σουλτάνα. Επίσης, είναι ερωτευμένος με την Πριγκίπισσα Αθηνά, ο Ηράκλειος θα το καταλάβει και θα τους δώσει την ευχή του ,όπως και ο Αυτοκράτορας Ιουστινιανος, η Αθηνά είναι επίσης ερωτευμένη με τον Λεόντιο. Θα συμβάλλει και αυτός στην νίκη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας στον πόλεμο.
Κεσκαντές (Αρχηγός των Γενιτσάρων): Πυγμαλίων Δαδακαρίδης
Ο Κεσκαντές θα πολεμήσει στον πόλεμο εναντίον της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, αλλά θα πεθάνει και εκείνος από το χέρι του Ηράκλειου. Θα πολεμήσει γενναία αλλά θα χάσει την ζωή του. Ο Ηράκλειος θα του κόψει το κεφάλι και θα το πάρει ως λάφυρο πίσω στην Κωνσταντινούπολη και θα το βάλει σε ένα βάζο με μέλι, το ίδιο θα κάνει και με το κεφάλι του Ζουλφικάρ.
YOU ARE READING
Η Ιστορία της Ατικέ Σουλτάνας και του Ηράκλειου Παλαιολόγου
Historical FictionΗ Ιστορία Αγάπης της Σουλτάνας Ατικέ και του Πρίγκιπα Ηράκλειου Παλαιολόγου. Έρωτας και Πάθος στην Κωνσταντινούπολη.