vyvolávání děmona

5 1 0
                                    

Jednoho dne se rozhodly 2.holky lili a mia že mia pujde domů k lili a tam se dívaly na různé vyvolávání demonů a duchů tak se rozhodly že pujdou vyvolat démona jménem:osminoklon a připravily strašidelnou atmosféru a začaly vyvolávat démona osminoklona a bylo 2:59 a když odbily 3:00ráno tak se stalo něco nevysvětlitelnou ale že ste to vy tak se to poku vám vysvětlit no takže jak odbily 3:00ráno tak  začly vyvolávat démona osmynoklona a najednou se zvedl vítr a otevřely se okna a dveře  a holky se lekly  a začaly ječet a nakonec vytáhly jouda nebo tak  nějak desku a zeptaly se co po nás chceš ? Démone osmyklone?pomoc odpověděl pomocí jouda desky a lili se zeptala a co se děje? Proč zrovna od nás potřebuješ pomoc? A co proto můžeme udělat? zeptala se mia demon odpověděl můžete pro to udělat tohle(hlavně to nikomu neříkejte)no tak co pro to můžeme udělat? No za***  jonáše z vaší školy co? To nemůžu udělat já ho miluju odpověděla lili mia ale já to můžu splnit hlavě už běž pryč dobrá odpověděl démon osmyklon lili řekla né!!!!prosím já ho fakt miluju): no ale mia to udělá sliby se mají splnit(:to snad né odpověděla lili mia di pryč démone a  jonáše neza**** kvůli tebe nestratím nejku a nechci bejt zločinec je ti to jasný démone ok ale vrátím se to si pamatujte lili a mio odpověděl démon osmyklon.

                            Konec(:<:[:):]:>:ahoj lidi doufám že se vám díly líbý a toto byl 3. Díl.

zahadný nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat