1- Dan, Sağa çek

28 6 33
                                    

♪~

Arabadaki sessizlik sis bulutu gibi çökmüştü üzerlerine. Limuzinvari uzun arabanın içerisinde şoför ağzını açmıyor, yola tam odaktı. Arkada oturan adam bacak bacak üzerine atmış, oldukça rahat bir oturuş sergiliyordu. Saat yarıma dayanmıştı. Dışarıda hava buz kesmiş, yollar karlıydı. Deri eldivenlerini biraz daha yukarı çekti bileklerinden. Sonunda gecenin sessizliğini yardı ve ortaya seslendi.

"Andrew."

Adamın sesi öylesine baskındı ki arabadaki hava yoğunlaşmıştı.

"Emredin patron."

"Joseph'i hallettiniz mi?"

"Depoya aldık patron, öyle emretmiştiniz..."

"İyi, adamın bir oğlu varmış. Yaşı 20 civarı. Onu bulun. Babasının intikamını istiyor olabilir."

"Emredersiniz patron"

Ağzından başka kelime çıkmamıştı büyük olanın. Gözlerini yola dikmiş, belirsiz ama yine de sert bir ifadeyle bakıyordu. Bugün büyük bir baskın attıkları için arkalarından onları takip eden arabalarda korumalar doluydu. Normal olarak evi şehir merkezinden uzaktı mafya patronunun. Tahmini olarak 30 dakikalık bir mesafeydi.

"Daha hızlı sür, Dan."

Sözleri işitildiği gibi uygulanmış hız limitine uymadan otoyolda arabayı son hızda sürmeye başlamıştı şoför. Patronsa tutuşturduğu purosunu dudaklarına götürmüştü. Zehri derince ciğerlerine doldurdu, pencereden dışarıya üfledi.

Kısa bir sürüşün daha ardında malikaneye varmışlardı. Arabayla bahçe duvarından girecekleri sırada patronun gözüne kenara kıvrışmış, masumca uyuyan beden ilişti. Minyon tipli bir erkekti bu. Buna rağmen çok güzel olduğu söylenilebilirdi. Havanın ne kadar soğuk olduğunu biliyordu patron. Bu yüzden şoförüme emretti.

"Dan, sağa çek."

Şoförün sorgulama hakkı yoktu. Onun dediğini yaptı. Arabadan dışarı adımını atan varlıklı mafya patronu Lee Minho, o gün duvar dibinde uyuya kalmış evsiz Han Jisung'a kabanını hediye etmişti. Yavaşça omuzlarına bıraktı. Bunun gece onu sıcak tutmasını umdu ve evine girdi.

♪~

Ohaohaoha
Yeni ficcc ilk bölümm

Muhtemelen bu bildirimi gördünüz ve şok oldumuz. Bu muhtemel. Çizgi stüdyo'ya taşınıyorduk ama maalesef işler ters gitti.

Hem kitaplarımı oraya taşımak bir eziyet olacaktı hem de istediğim kitleyi elde edemedim. Yanlızca 5 okuyucum vardı.

Onun için burdan devam etmeye karar kıldım.

Yine her zamanki gibi ilk bölüm oldugu için kısa.

Umarım beğeneceğiniz tarzda bir fic olur.

Şimdilik benden bu kadar.

Seviliyorsunuzzz

Öptümm <333

Homeless // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin