30 Temmuz 1986 'da Dünyalar güzeli bir kız doğmuş! O kadar güzelmişki ailesi onu bir vampir olarak görüp aralarına almamışlar! Bir insanın hayatı kendini kanıtlamakla geçer mi? Onun ki geçti.
İşte yılların konusu
Medisson Blood ve Kocası James Blood o yılın en iyi ve en başarılı vampirleriydi. Bütün saraylar onlardan bahs ederdiler. İşte onların yeni bir vampir kızı evrene getirecekleri haberi bütün Sompia evrenini bürümüştü , yeni kanlar, yeni cesetler, yeni yiyecekler , yeni kader!
Bütün Vampirler heyecanla yeni başarılı ve korkunç kızım doğmasını bekledi! Medisson ve Jameste!
Gün geldi her zamanki gibi karanlıktı ve o doğdu! Fakat o doğarak ailesine kötülük ve daha fazla kan getirmemişti! Annesi gibi Simsiyah saçlı Babası gibi korkunç gözlere sahip değildi! Sapsarı saçları , masmavi gözleri buz gibi teni!
"James onu diğerlerine nasıl göstereceğiz! O bize benzemiyor bile!"
"Medisson neyseki Safkan bir vampir , yoksa diğerlerinin yüzlerine nasıl bakardık! Eğer Başka bir soydan doğsaydı onu nasıl korurduk? Yem olurdu Saraydakilere"
"Bu rezilliği insanlara göstermeden nasıl hall edeceğiz? O çok çirkin olmalıydı! İnsanlar aynı bizim gibi ondan korkmalıydı! PERİ KIZIMI BÜYÜTECEĞİZ BU SARAYDA!"
"İdare etmeliyiz, şu anlık kimse görmez , büyüdüğünde gösteririz herkese... Umarım değişir"
"Gel ismini vermek için Yüce Wampia'a gidelim"!
"Ah, Güzeller güzeli bir kız!"
Yüce Wampia Heyecanla Yeni doğmuş kız çocuğuna bakar ve onu görür görmez becerikli ve işe yarar bir vampir olacağını anlar!
"Yeni doğmuş bu vampirin ismi...İsmi.."
Blood ailesine yeni gelen bebeğin ismi Bella olmuştu!
Bella mı? Medisson Blood ve James Blood'n kızı Bella? Asla saygı görmeyecek! Hep dışlanacak galiba yazık!
Yıllar geçti Bella 3 yaşına bastı ama hala bir değişiklik yoktu..
Ve artık o 13 Yaşına geldi! İşte herşey şimdi başladı. Ailesi farklı düşünsede Bella tam anlamıyla bir vampirdi belki yüzü saçları farklıydı, ama bakışları , sinirlenimce kıpkırmızı olan gözleri, yükselen tırnakları, kıvırcık saçları etrafı sim-siyah olan gözleri. ve daha 13 yaşında il avını avlaması. Vampirlerin avları ne yazıkkı insanlar , perilerdir Eğer bir vampir çok becerikliyse bir cadı avlaya bilirdi. Bellanın ilk avı Bir Limphia perisiydi.Bunun şerefine Annesi ve Babası artık kızlarından gururla bahs ediyorlardı! Bellanın adı heryere yayılmıştı! 13 yaşında ilk avını yakalamıştı. Bellanın şerefine heryerde karanlık avlar partisi yapılıyordu!
"Aferin kızım Adete bütün vampirler senden bahs ediyor"
"Umrumda bile değilsiniz anne! Benden nefret ettiğinizi ve utandığınızı biliyorum. Fakat buna pişman olacaksınız"
İşte Bella böylece Ailesine karşı olduğunu kanıtlamıştı. Bütün herkes onun ailesinden daha başarılı bir vampit olacağını düşünüyordu. Hatta İnsan avında ve Dünyanın fethinde ona ihtiyaçları olacaktı.
Bellanın artık 16 yaşı olmuştu! 16 yaşında olması demek ise artık gerçek bir vampir ve Hangi Sınıfa ait olduğu belirlenecekti
4 Sınıf vardır vampirler arasında
Himmia'Lar - Genelde sadece peri avlarlar ve karakteristik olarak sakindirler şeffaftırlar ve genel olarak melezler bu sınıfa aittir. Acımasızdan ziyade sadece tok olmak ve zevk için avlarlar! Suyu temsil ederler
Ylfoin'Ler- Genelde çok daha avlamaya meraklıdırlar, sadece av düşünür ve av yaparlar! Ylyfoin dedince bile akla Sadece insan avı gelir. İnsan avına bayılırlar Ve sadece insanları yemek bitirmek isterler. İnsan kanını daha lezzetli bulurlar.
Riafim'Ler- Diğerlerine kıyasla daha beceriklidirler ve genelde saray Kral ve Kraliçeleti Riafim sınıfına aittir. Onlarla baş etmek zordur. Ve genelde Savaşçı ruhları vardır. İnsanlarla, Perilerle, Diğer evrenlerle, Hatta diğer Saray kral kraliçeleri ile hep savaş içerisinde olurlar
Sily - En tehlikeli tip ise Sily'dir . Sily ler bir vampiri bile avlaya bilirler. Ve genellikle Ateşi temsil ederler, Silyler sadece safkan vampirlerdir. Doğuştanlar, Ve bu tiptekiler bütün diğer evrenleri feth etmek isterler. Birnevi onlarda savaşçıdır. Ye yüceler yücesi Wampia Bir sily'dir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLİX
FantasyHayat sizcede sadece İnsanlardanmı ibaret? İşte size herkesi öldürme görevi olan vampir Bellanın bir insana aşkını anlatacağım