כשג'ונקוק היה בן עשר הוריו נרצחו ללא ידיעת המדינה, ג'ונקוק גדל כילד לא חוקי ללא תעודת זהות כך שאף אחד לא ידע מי הוריו ומהו מוצאו. ג'ונקוק היה בן 10 כשהתחיל לגדול ולשרוד לבדו.
עברו כמה שנים וג'ונקוק כבר בן 16, הוא עובד במשרה חלקית בבית קפה והוא בכיתה יא, בתיכון ג'ונקוק היה המוחרם של הכיתה, לא היו לו חברים והיה מתבודד.
שבועיים מתחילת הלימודים עברו וג'ונקוק הלך ברחוב בדרכו הביתה אך לפתע הרגיש דקירה בגב, הוא הסתובב לאחור במטושטש ורואה איש לבוש כולו שחורים רק עיניו ונחיריו היו גלויים אליו, ג'ונקוק אינו מספיק להגיב אפילו הוא מתחיל לראות שחור, מאבד את הכרתו ונופל.
לאחר זמן לא ידוע האיש נכנס לחדר, פניו גלויים עכשיו והוא נראה ככל הנראה בן 30, בכניסתו לחדר האיש לקח גרזן, גונקוק שעיניו היו פתוחות עצם את עיניו במהרה למראה הגרזן, מקווה שהאיש לא יחשוב שהוא ער "אני יודע שאתה ער" גונקוק פתח את עיניו ברעד "מ-מה אתה ר-רוצה ממ-ממני?" "אל תשאל שאלות ילד, פשוט תעשה את מה שאומר לך" אומר האיש בקולו האפל והכה את רגלו של גונקוק עם הגרזן, גונקוק צרח מכאבים. "תסתום!" האיש צעק והתקרב לגונקוק נותן לו סטירה חזקה ללחיו "כל פעם שתדבר ללא רשות או תתנגד למעשיי ולדבריי תחטוף, זה מובן?" גונקוק הנהן ברעד, דמעות זלגו על פניו אך צליל לא בקע מפיו, גונקוק ידע וחשש מה יקרה לו פן ישמיע אפילו ציוץ קטן.
איש התקרב יותר לפניו של גונקוק יותר ונשק לשפתיו מס' דקות, בהתחלה, גונקוק קפא, אך לבסוף דחף את פני האיש עם פניו שלו והתחיל לצעוק לעזרה, האיש לקח את הגרזן והניף לעבר ראשו של גונקוק שדימם, וגונקוק איבד את הכרתו.
שעה לאחר מכן גונקוק התעורר קשור למיטה, הוא הרגיש זרם קור בגופו והבין שהוא רק עם בוקסר. הדלת נפתחה, האיש נכנס, גם הוא לבוש בבוקסר בלבד הגרזן בידו והוא התקרב למיטה "אם תתנגד לדברי או שלא תזרום איתי אני יהרוג אותך" גונקוק שכבר היה פצוע לגמרי שתק, אינו זז ולא הוציא צליל הוא אינו רוצה להיפצע עוד.
גופו הרחב והשרירי של האיש לא נתן לג'ונקוק שגופו צנום וקטן אפילו לחשוב על בריחה. ג'ונקוק הרגיש שהוא עומד למות, הכאב הכריע אותו, גופו רועד, לפתע. האיש קפץ על ג'ונקוקו....
תגלו בפרק הבא תהמשך✨✨✨
תודה שאתן קוראות ואשמח שתצביעו ותגיבו!לוביו ג'ני❤️