''Wolę, żeby Maxon odesłał mnie do domu za to, że jestem sobą, niż żeby zatrzymał mnie dzięki temu, że udaję kogoś kim nie jestem''
🤍Jedynki - Do Jedynek należą rodzina królewska i duchowieństwo. Do tej klasy nie można się wkupić.
🤍Dwójki - Wszyscy celebryci, zawodowi sportowcy, aktorzy, modele, politycy, funkcjonariusze wszystkich służb mundurowych – żołnierze, strażacy lub gwardziści, zaciągnięci w ramach poboru i przydzielani do poszczególnych zadań.
🤍Trójki - pracowały jako kadra pedagogiczna wszystkich poziomów; filozofowie; wynalazcy; pisarze; naukowcy; lekarze; weterynarze; dentyści; architekci; bibliotekarze; inżynierowie; terapeuci i psycholodzy; reżyserzy filmowi; producenci muzyczni; prawnicy.
🤍Czwórki - pracowały jako właściciele farm; jubilerzy; agenci nieruchomości; agenci ubezpieczeniowi; szefowie kuchni; kierownicy robót na budowie; właściciele firm i obiektów takich jak restauracje, sklepy i hotele.
🤍Piątki - ogólnie zajmują się sztuką. Są to muzycy i śpiewacy specjalizujący się w muzyce klasycznej, wszyscy artyści, fotografowie, aktorzy teatralni, tancerze oraz artyści cyrkowi.
🤍Szóstki - to głównie sekretarze, kelnerzy, sprzątacze, pokojówki, kucharze i kierowcy.
🤍Siódemki - pracowały jako ogrodnicy, pracownicy budowlani, pracownicy rolni, czyściciele kanalizacji lub basenów, czyli praktycznie wszyscy robotnicy pracujący pod gołym niebem.
🤍Ósemki - to osoby chore psychicznie lub fizycznie (zwłaszcza, gdy nie mają nikogo, kto by się nimi zajął), uzależnieni, bezdomni i uciekinierzy.
CZYTASZ
RYWALKI || ROLEPLAY
RandomPrzenieśmy się do czasów, gdzie rywalki zawładnęły wattpadem i dajmy ponieść się królewskim intrygą, miłosnym zawirowaniom i znajdźmy idealną kandydatkę na królową dla naszego księcia...a może dla naszych książąt.