⩇⩇:⩇⩇

117 23 102
                                    

"Ve sen, içimde eskimeyecek
en güzel hatırasın."

⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺

7 Şubat,, 2025

Her zamanki gibi geçen bir günün ardından evine gidiyordu, Alper. Sevgilisine küçük bir hediye almak için çiçek dükkânına girmiş, çiçeklere bakıyordu. Çiçeklere göz gezdirirken gözüne takılan kasımpatıyı almak istemişti. Satıcıdan bir buket yapmasını istedi. Buketi eline alırken cüzdanından çıkardığı parayı satıcıya verip dışarı çıktı. Kış aylarının gelmesiyle havalar bi hayli soğumuştu, oyalanmadan arabasına bindi ve eve doğru sürmeye başladı.

Radyoda çalan müziğe ritim tutarak eşlik ederken eve varmıştı. Arabasından inip çiçeği arkasına gizledi, binaya girmiş merdivenlerden çıkıyordu. Yoğun bir günün ardından sevgilisinin kokusunu özlemişti. Birbirlerinin her daim destekçisi olmuşlardı, çok şey atlatmışlardı. Alper merdivenleri çıkarken aklına sevgililer gününün yaklaştığı geldi, en değerlisine ne alacağını düşünmeye erkenden başlasa iyi olacaktı.

Zile basmış, kapının açılmasını bekliyordu. Kapıya doğru yaklaşan adım sesleriyle olduğu yerde dikleşti ve çiçeği arkasına gizledi. Alper, Sarışın oğlanın kapıyı açmasıyla elini arkasından çekip çiçeği ona uzattı. Sevgilisi Semih, heyecandan çiçeği bile almadan Alper'e sarılmıştı. Küçücük şeylerden bile fazlasıyla mutlu oluyordu, aslında küçük şeylerden mutlu olmazdı; bunları yapanın Alper olması onu mutlu ederdi. Canından çok sevdiği oğlan için her şeyini verirdi.

Birlikte içeri geçmişler, Semih'in hazırladığı masaya oturmuşlardı. Semih, yemekleri servis ederken Alper de gidip dolaptan içecek aldı. Nihayet masaya oturmuş yemeklerini yemeye başlamışlardı.

"Sevgilim, günün nasıl geçti?"

Hep aynı şeyleri anlatırdı, Alper. Fakat Semih hep aynı şeyleri dinlemekten her zaman keyif alırdı.

"Yoğundum biraz, biliyorsun işte patron çok takıntılı biri olduğundan. Her yaptığım harekete bir itirazı oluyor, bu durum fazlasıyla canımı sıkmaya başladı."

Bir süredir işten ayrılmayı düşünüyordu, Alper. Patronunun gereksiz takıntıları onu boğmaya başlamıştı, bunu özellikle Alper'e yapması da sabrını sınayan son noktaydı. Yine de yeni bir iş bulana kadar katlanmak zorunda olması zoruna gitmişti.

"Takma bu kadar, o herif bilerek yapıyor zaten bunları. Seni özellikle seçmiş gibi uğraşıp duruyor."

Klasik bir şekilde ilerleyen sohbetleri gecenin kalanında da devam etti. Film izlemeye karar verdiklerinde masayı o hâlde bırakıp salona geçtiler. Alper filmi seçerken, Semih içeriden atıştırmalık bir şeyler alıp masaya diziyordu. Yemeyecek olsalar bile her zaman masalarında bir şeyler olurdu. Alper, Semih romantik filmleri sevdiği için ona göre bir tercih yapmış, koltuğa oturmuş sevgilisini bekliyordu.

İkisi de yerlerini alınca filmi başlattılar. Bir süre dikkatle filmi izleyen Semih, belinin ağrıdığını hissedince Alper'in kucağına uzandı. Alper, ellerini sarışın çocuğun saçlarına atmış oynuyordu. Filmin sonlarına yaklaşırken Semih'in nefesi düzene girmişti. Bunu fark edince, filmi kapatıp sevgilisini kucakladı, Alper. Salondan çıkıp yatak odalarına geçti ve çocuğu yatırdı, daha sonra çalışma odasına gitti.

her gece,, barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin