İyi okumalar Guys
Vote ve yorumu unutmayın!
---"Jisung, eminmisin bu kararından? Amınakoyayım çok tehlikeli diyorum sana! Bula bula bu işimi buldun Jisung?"
"Sana başka şansım yok diyorum Felix, beni anlamıyormusun ya?"
Tabiki canı istediği için başlayacaktı yarışlara. Sadece Felixin daha az cırlaması için yalan söylemişti Jisung.
"Git kafede iş bul o zaman! Illa o tehlikeli işe bulaşmak zorundamısın!"
"Öğrenci paramı çıkarmam lazım bu yaz Felix, ayrıca hiç kimseyle anlaşamıyorumki, hepsi bir gıcık. Cafede çalışarak geçilemez tatlım."
Gayetde geçine bilirdi. Sadece ilgi alanı olan işi yapmak onu daha motive edecekti.
"Hyunjin seni geberteceğim! Bana sormadan şu salağa nasıl konumu atarsın! Yemin ederim arabanın altında kaldığının haberini alırsam seni pişman ederim. Duydunmu beni Jisung!"
"Peki Lixie~ Kapatmam gerek şimdi. Yarın konuşuruz."
"Yah! Han Jisung! geçiştirme beni! Sende dur Hyunjin senin icabına sonra bakacağım! Bak Jisung iyice düşün dikkat et kendine. Orada çok çok dikkatli ol tekin yerler değil. Iyi geceler. Oraya gitmeden önce haber et."
"Ederim. Iyi geceler."
Telefonu kapattıktan sonra yatağına uzanıp düşünmeye başladı Jisung. Uzun süredir bu işe bulaşmayı düşünüyordu.
Hayatın çok karmaşık bir anında ailesi onu Seule postalamış, ev ve araba alıp sonrasında iletişimi kesmişlerdi. Nedenmi almıştılar? Jisung talep etmişti. Ailesi direk yüzüne defolup gitmesini onlarla iletişim bile kurmamasını istemişti. Jisungda onları kullanmış ev ve araba şartını atmıştı ortaya. Onlarda tereddüt edip daha sonra kabul etmiş Jisungun istediklerini temin ettikten sonra, ortalıktan kayb olmuştular. Onlardan umudunu çoktan kesmişti Jisung.
Biliyordu, umurlarında bile olmadığını. Zaten onlarda Jisungun umrunda değildi. Onun ailem dediği arkadaşları vardı. Aynı okullara gitselerde üniversiteye geçince yolları ayrılmıştı hepsi başka şehirlerde yaşamaya başlamıştı, ama araları bozulmamıştı.
Jisung geçimini sağlamak için, bir süre garsonluk yapmış, en sondada müşteri ona sataştığı için kafasına tepsi geçirmiş bu yüzden kovulmuştu. İkinci işinde bir benzicide çalışmaya baslamış, taksi şoförüyle kavga edip adamı benzinle yıkadığı icin kovulmuştu.
Bir diğer işindeyse, market çalışanıydı. Müşteri yavaş olduğu için onu azarlamaya başlayınca kafasında un paketi patlattığı için bu işindende kovulmuştu.
En sonunda yarışlara katılmaya karar vermişti. Hem ilgi alanına giriyor, hemde kavga etse bile kovulmayacağı bir yerdi.
Sabah olduğunda ilk iş pistin olduğu yere gidecekti.
⚕
Jisung gece uyuyamamış sabahladığı için telefonu kapatarak öğlene kadar uyumuştu. Uyandığı gibi, bu gün piste gideceğini hatırlamış, hazırlanıp, kahvaltı ettikten sonra Hyunjinin attığı konuma sürmeye başlamıştı arabayı. Pistin yerini Arkadaşının sevgilisi Hyunjinden almıştı. Hyunjin araba yarışçısı olmasada orda arkadaşları vardı.
Felix bunu duyduğunda Hyunjinle bir hafta küs kalmış, arkadaşına resmen tehlikenin konumunu attığı için, Hyunjini süründürmüştü. En sonunda Jisung zorla konumu aldığını söylediğinde barışmıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Non-existent borders
Action"Sınırları fazla zorlama Han Jisung." Alayla baktı Jisung karşısındaki adamın yüzüne. "Neyi zorlamayayım? Varolmayan sınırlarınımı Lee Minho?"