Yıl 1553
"Thales beni niye çağırdın buraya? Bir daha görüşmemek üzere ayrıldık biz unuttun mu yoksa?" Thales kendini tutmakta zorluk çekiyordu artık. "Giselle ben dayanamıyorum. Gözlerimin önünde o herifle mutlu bir hayat sürmene dayanamıyorum artık." Giselle oflayarak kafasını sallamıştı sağa sola. "Thales! Bunu daha önce konuşmuştuk. Artık bir değiliz ayrıldık, ben kendi hayatımla sen kendi hayatınla ilgilecektin." Derin bir nefes alıp devam etti Giselle. "Ben ruh eşimle yani deltamla çok mutluyum Thales. Seni istemiyorum artık lütfen daha fazla zorluk çıkartma ve beni bir daha bir yerlere çağırma. Deltamı sinirlendirmek istemezsin."
Thales duyduklarına anlam vermekte çok zorlanıyordu ve bu onu çok sinirlendiriyordu. Onların çok iyi bir ilişkisi vardı. Kendisi vampir Giselle'ninde bir kurt olmasına rağmen üstelik. Her şey Giselle'nin bir vita olduğunu anlamasıyla başlamıştı. Konuşmaları sürekli kavgayla bitiyor başka bir kavgayla devam ediyordu. Bir gün Giselle bu durumdan oldukça sıkıldığını ve artık onu değil ruh eşi olan deltayı istediğini söylemişti. Bu durum Thales'i hem çok sinirlendirmiş hem de çok sarsmıştı. O Giselle'yi çok seviyordu. Takıntılı olabilecek kadar hemde...
"Son sözlerin bunlar mı Giselle?" Bunu derken Thales'in gözleri yavaş yavaş kırmızıya dönüyordu. Giselle bundan korksada belli etmeden kısık bir sesle 'evet' diyip arkasına dönüp gitmeye başlamıştı. Thales bunu hakketmediğini düşünüyordu hemde hiç... Thales'in gözleri artık kıpkırmızıydı. Öfkesine yenik düşmüştü. Giselle'ye hızla yetişip onu boynundan tam şah damarının olduğu yerden ısırmıştı. Giselle ona göre sadece onun olmaydı sadece onun...
Giselle artık yerde ölü bir şekilde yatıyordu. Thales onu hırsı yüzünden öldürmüştü. Yüz yıllar boyunca sürecek olan bir savaşa kapı açmıştı üstelik ve bunun farkında bile değildi...
.........
Peri Jungkook 😍
Vampirlerin Lordu Taehyung namı değer V
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri ve Şımarık Vampirlerin Lordu / Taekook
FanficPeriler, kurtlar, vampirler, cadılar, büyücüler, elfler ve daha nicesini barındıran bu dünya da sürekli savaşlar oluyordu. Tüm ırklar 2 ye bölünmüştü. Elysium kurtların, perilerin ve büyücülerin öncülük ettiği bir gruptu. Diğer grup ise Asphodel vam...