חלק 1/אן

5 2 0
                                    

היום ה1 לספטמבר היום שחיכיתי לו כל החופש,גרתי בנו יורק אבל ההורים שלי החליטו לעבור מכיון שבבית הספר הקודם שלי עברתי חרם כלכך קשה שאפילו גרם לי לניסיון התאבדות, למזלי ההורים שלי תפסו אותי רגע לפני והצילו אותי,לא סיפרתי להם אף פעם על החרם שעברתי אבל ברגע שהם ראו אותי מנסה להתאבד לא הייתה לי ברירה,הייתי חייבת לספר להם עם הכמות שלא רציתי.. תמיד פחדתי שהם יחמירו את המצב בכך שיתקשרו להורים של הילדים ויביכו אותי,מה שיגרום למצב של הילדים הארורים להיות אכזרים אליי יותר.. קמתי בבוקר השעה הייתה 6:10 יום ראשון בבית הספר החדש קמתי כולי מתרגשת בתקווה להכיר חברות או אולי אפילו חבר, "בוקר טוב" צעקתי לאימי בזמן שאני יורדת במדרגות לאכול את הארוחת בוקר הקבועה שלי. "בוקר טוב נסיכה" אמא שלי בעודה מחייכת חיוך חושף שניים. "מתרגשת?" אמא שלי שאלה בקשר לבית הספר החדש. "מאוד,את חושבת שאני אצליח למצוא שם חברים?" שאלתי את אמא שלי בזמן שאני מכניסה כפית יוגורט עם גרנולה ופירות לפי."אני בטוחה את כלכך יפה כל הבנים ירדפו אחרייך" אמא שלי אמרה מתלהבת "שום בנים." אבא שלי אמר ברצינות "בוקר טוב אבא" אמרתי לו שקם מהספה "בוקר טוב  מהממת,איך ישנת?" שאל אותי "ככה ככה" עניתי במהירות "לא הצלחתי להפסיק לחשוב על הבית ספר החדש" אמרתי שניה אחרת כי ידעתי שהוא ישאל אותי "טוב אני צריכה ללכת להתארגן,אוהבת אותכם" אמרתי לה יש לי 2 אחים קטנים תומאס ומייק שניהם מניאקים אבל בעיקר תומאס. מייק בן 8 ותומאס בן 11 ואני בת 16 עברנו ללוס אנג׳לס שבקליפורניה מכיון שיש לנו שם משפחה. הערתי את שניהם לאחר 10 דקות השעה כבר הייתה 6:50 ונשאר לי שעה להתארגן כי הבית ספר מתחיל ב8:30 ויש לי נסיעה בשעה 8 עליתי לחדר שלי התאפרתי מעט שמתי ג׳ל גבות, מסקרה, טיפה סומק, ושפתון ורוד בהיר מהמם,שמתי בושם של ויקטוריה סיקרט בריח מדהים ולאחר מכן שמתי חולצה פוטר לבן חלק עם סמל של כוכב קטן בצבע כחול כהה באזור הלב ומכנס ג׳ינס אוברסייז בצבע כחול כהה  השעה הייתה 7:40 נשארו לי 20 דקות שהחלטתי שבהם אני אהיה טיפה בטיקטוק עברו 10 דקות שאני גוללת ולאחר 10 דקות קמתי ושמתי נעלי קמפוס כחולות והכול התאים לי בול. ירדתי במדרגות משפשפת לתומאס את הראש ודוחפת עוגיה לפי,"מי זאת היפה הזאת!!!" אמא שלי אמרה בהתלהבות "חח תודה אמא" אמרתי מחייכת והלכתי לצחצח שניים,לאחר מכן השעה הייתה 7:59 ככה שעמדתי בדיוק בזמנים. "אבא!!" צעקתי לו מהקומה השנייה והאחרונה. "אני בא!!" צעק לי שהבין את מילותיי ירדתי במדרגות ונתתי לאימי נשיקה על המצח ואמרתי ביי לאחים שלי,יצאנו ונכנסנו לרכב של אבא שלי." ביי נסיכה יום טוב ובהצלחה!!" אבא שלי אומר שחנינו בחנייה של בית הספר,הבית ספר היה ענק,הוא היה 2 קומות אבל הקומות היו ממש רחבות לפני שהלכתי לבית ספר כתבתי לי על פתק את הכיתה שלי "סליחה?" פניתי לילד רנדומלי בזמן שהוא היה בטלפון "כן?" הילד הסתובב ואני לרגע חשבתי שאני מדמיינת.. הוא נראה כמו מלאך!! "א..אה אתה יודע איפה זה י'5..?" שאלתי אותו מנסה לשמור על קשר עין "אה כן האמת שזה כיתה מקבילה לשלי,אני כיתה י'4" אמר הילד ולא יכולתי להפסיק לחשוב על היופי שחו היה לו קו לסת חד בבירור עניים בצבע כחול כהה שיכלתי לטבוע בתוכן.. והגוף שלו.. הוא לבש חולצת נייק שחורה צמודה ודאמ רציתי לנגוס בזה. "מה השם שלך?" שאל אותי ומייד הסיט את קו מחשבתי "א..אן" אמרתי מגמגמת מהיופי המופלא שלו היה לו משקפיים שחורים עגולים שרק הבליטו את צורת הפנים שלו "היי אן נעים להכיר,אני דילן." אמר מלא ביטחון "את רוצה שאני אלווה אותך לכיתה?" שאל "כן!" אמרתי "זאת אומרת..כן." חזרתי בי במהרה שקלטתי מה שאמרתי הוא גיחך והתחיל ללכת וסימן לי עם הראש שלו לבוא אחריו.
______________________________________
פרק ראשון התרגשות,אשמח שתביעו את דעתכם הכנה על הספר🙏🎀🩷

החנון מהכיתה המקבילהWhere stories live. Discover now