נקודת מבט דילן*
הלכתי יחד איתה לכיתה י'5, אף פעם לא ראיתי אותה והיה לה יופי מופלא. עניים כחולות מעורבבות עם ירוק, שיער חום וחלק שהיה נראה ללא החלקה, היא הייתה רזה אבל לא יותר מדי, היא הייתה נראת לי בסביבות המטר 65, אני הייתי גבוה ממנה בהרבה, היא הגיע לי לחזה. "הגענו." אמרתי לה לאחר שהגענו לכיתה. "תודה רבה דילן." היא אמרה בקול עדין של מלאך. שהעביר בכל מקום בגופי צמרמורת קטנה, אני בדרך כלל לא מתעסק יותר מדי בנשים, אני תמיד חושב שעדיף להתעסק בלימודים או במשחקי מחשב עם החבר הכי טוב שלי דין וללמוד מזה הרבה דברים, דין לעומתי יחסית הפוך כל מה שהיה אכפת לו ממנו זה נשים, משחקי מחשב, וגם פוטבול הוא היה ספורטאי. גם אני פשוט שאני לא הייתי בנבחרת. יש לי חדר כושר פרטי בבית כי אבא שלי עשיר מאוד מזה שהתפרסם בתור יוצר משחקים הוא יצר הרבה משחקים מפורסמים שבזכותו לא הייתי צריך לדאוג אף פעם לכסף אז לא היה דאגות. "חכי רגע!" עצרתי את אן שניה לפני שנכנסה לכיתה שנשמע קולו של הצלצול,היא הסתובבה. "היום בהפסקה לקפטריה." אמרתי אפילו לא שואל פשוט מה שאמרתי זה מה שהיא תעשה,לא אכפת לי אני רוצה אותה בלי להכיר אותה בכלל,הילדה הזאת שלי. "אוקיי" ענתה בעדינות שהייתי בטוח שהיא הדבר הכי טהור שקיים, והלכה לכיתה. הבטתי בה עוד רגע אחד והתקדמתי לכיתה שלי. "בוקר טוב תלמידים" המורה אמרה והתחילה את השיעור בזמן שמברכת אותנו על השנה החדשה. "פססט" שמעתי את דין קורא לי מאחורי. "אה דין?" שאלתי מתעניין "ראיתי אותך עם איזה שווה אחת, חשבתי שאתה לא מתעניין בנשים." אמר "דין ודילן, האמת ממכם לא ציפיתי,רק התחילה השנה ואתם כבר מדברים?" אמרה מופתעת "כ..כן סליחה המורה." אמרתי בקול חלש ודין סתם תפה, הוא הכעיס אותי ברמות על איך שקרא לאן וחסר לו עם הוא ינסה לקחת לי אותה, כבר אמרתי הילדה הזאת שלי. לפתע הצלצול נשמע ויצאתי מהכיתה,יש לנו 10 דקות עד לשיעור הבא התקדמתי לכיון י'5 ונשענתי על המשקוף של הדלת צופה באן מכניסה לוקחת את המחברת ויוצאת מהכיתה "היי" אמרה מופתעת ברגע שראתה אותי "היי, את באה לקפטריה?" שאלתי למרות שידעתי שזה ממש לא שאלה. "כן רק דקה תתן לי להכניס את המחברת שלי ללוקר" אמרה בעדינות רבה. "בטח בואי" אמרתי לה והתחלנו להתקדם לכיון הלוקרים, שהגענו גיליתי שהיא לוקר לידי וליד דין ככה שהיא באמצע אני בצד ימין ודין בצד שמאל, לא אהבתי את זה שהיא קרובה ללוקר של דין, ידעתי שדין ינסה לקחת אותה בכל רגע שהוא יכול, ובדיוק ראיתי אותו מתקדם לכיון של הלוקר שלו ,מתקדם יחד עם מחברת ועיפרון חצי שבור שאין לי שמץ מתי הוא הספיק לשבור אותו, הולך לכיוון הלוקר, "שלום שלום מי העלמה היפה?" שאל את אן בטון פלרטטני ואני נשבע שהרגשתי את הדם שלי מבעבע. "אה והיי דילן" אמר לי שהצצתי מכיון הלוקר הפתוח של אן "היי" אמרתי מנסה לא לחשוף את הכעס שמתווצר בתוכי מרגע לרגע "אני אן, ומי אתה?" אן השיבה בנימוס לדין. " זה דין החבר הכי טוב שלי דין תכיר זאת אן." אמרתי מתפרץ לא נותן לדין אפילו להגיב כי כבר ידעתי מה הוא יגיד "טוב אן אנחנו זזים?" שאלתי אותה "כן בוא." ענתה במהירות "ביי דין." אמרה שהתחלנו להתקדם "ביי עלמה יפה." אמר בתור תגובה והרגשתי שוב איך הכעס בי נוצר מרגע לרגע הלכנו לקפטריה ושנינו קנינו עוגיה והתיישבנו דיברנו מעט על סדרה אהובה, תחביבים וכו סיימנו את העוגיה ונשמע הצלצול המבשר לנו שהשיעור הבא יתחיל בעוד דקה ונפרדנו לשלום והלכנו לכיתה.
______________________________________
פרק 2 מקווה שיצא טוב יצא לנו 560 מילים שזה יחסית סבבה אשמח עם תצביעו ותגידו את דעתכם אוהבתתת🎀🩷
YOU ARE READING
החנון מהכיתה המקבילה
Romantizmאן היא ילדה שעברה חרם בנו יורק היא עברה מדינה בתקווה להתחלה חדשה אבל היא לא ציפתה למה שהולך לקרוא טריגר!!!! הספר עלול להכיל תכנים מינים ואני כותבת עלול כי אני לא יודעת עם אני אמשיך אותו