Interviu cu CBS

822 36 6
                                    

ONLYTECH.ro [OTR]: Salutari Codrin Bradea - Satana şi mulțumim ca ați acceptat să ne acordați acest interviu.
CODRIN BRADEA - SATANA [CBS]: N-avea bai.

OTR: Ce înseamnă Codrin Bradea - Satana?
CBS: Entertainment pur, fără limite şi cel mai important... fără remuşcări. Decât dacă mă filmez mâncând o prajitură care-i atâta de bună încât merită şi o a doua muşcătură.
Vlog, Gameplay, Sketch, Parodii şi tot ce-mi vine în cap şi cred c-ar merita transpus într-un video.

OTR: Mai face cineva parte, pe lângă Codrin Bradea, din echipa proiectului Codrin Bradea - Satana ?
CBS: Trepiedul, Inspiraţia, un timp bun de render şi muza mea, o cafea bună . (Plănuiesc un Satana Staff da-i cam greu să găseşti oameni la fel de nebuni ca mine)

OTR: Cum a fost înființat proiectul Codrin Bradea - Satana ?
CBS: Iniţial era doar "Satana", o pagină facută chiar din joacă, iar în momentul în care am început să strâng oameni, am văzut că ei chiar sunt interesaţi de stilul meu, m-am hotărât să fac şi video-uri . Prima pagină a fost între timp ştearsă, la fel şi primul canal, aşa că a trebuit s-o iau de la zero . Io-s mai norocos aşa de felu meu .

OTR: Ce a contribuit cel mai mult la succesul proiectului Codrin Bradea - Satana?
CBS: Faptul că n-am urmarit niciodată să mulţumesc pe cineva sau să fiu sclavul formalităţilor. S-a aplicat pe vremurile în care făceam "Satana Cartoons".

OTR: Initial, v-ati asteptat la un asemenea succes?
CBS: Succesul ar trebui să fie o consecinţă, nu un scop. Nu, nu m-am aşteptat si probabil am ajuns repede acolo pentru că nu a fost obiectivul principal.

OTR: Ce videoclipuri sunt in prezent pe canalul de Youtube Codrin Bradea - Satana?
CBS: Obligatoria Sâmbătă cu Satana (obligat fiind eu de cei care mă urmăresc), gameplay-uri la ce-mi cade la-ndemână, Q&A, secţiunea de ştiri a lui Mike Holera şi plănuiesc să diversific şi mai mult.

OTR: Care sunt etapele procesului de creare a unui videoclip de pe canalul dvs. de Youtube? Puteti sa precizati, cu aproximatie, si durata lor?
CBS: Aici depinde foarte mult ce fel de videoclip filmez. Dacă iau de exemplu un simplu gameplay, filmez cam 30 de minute, editez puţin peste o oră, două, render câteva zeci de minute şi pe urmă postez. În schimb dacă ne referim la o Sâmbătă cu Satana - mă trezesc cam pe la 11am şi termin cam înspre 7-8 seara (nu-mi plac pauzele când mă pun să lucrez la ceva)

OTR: Ce s-a intamplat cu primul canal de Youtube, si anume Satana Cartoons?
CBS: Foloseam foarte mult conţinut copyrighted, altfel nu-mi explic. Acesta a fost şters peste noapte, deşi foloseam conceptul de fair-use, nefăcând bani de pe nici un videoclip în care foloseam conţinut străin.
Nu am primit un motiv clar niciodată pentru suspendarea lui. Ca şi în cazul paginii. Illuminati cel mai probabil.

OTR: Impotriva celor intamplate cu vechiul dvs. canal de Youtube, ati continuat sa creati mai departe videoclipuri pentru mediul online. Ce v-a motivat/determinat?
CBS: Păi am rămas la fel. O căzut canalul, am făcut altul şi am continuat să fac ce făceam înainte cu un strop de grijă în plus. Cred ei că opresc pârjolu cu un pahar de apă?

OTR: Am vazut ca sunteti prezenti si pe platforma de live streaming twitch.tv. Cine a venit cu aceasta idee?
CBS: Mi-am făcut contul de Twitch de peste un an, am auzit de platformă urmărind pcgamer.com, dar nu mi-am făcut timp să mă apuc decât cu câteva luni în urmă.
Foarte tare, îmi place mult să fac Streamuri.

OTR: Ce putem viziona pe canalul de twitch, si anume CodrinBradeaSatana?
CBS: Livestreamurile mele sunt foarte diversificate. Schimb jocurile tot la câteva zile. Vreau să nu fie plictisitor nici pentru mine, nici pentru cei care se uită.
Am început cu Hearthstone şi DotA 2, am continuat cu Saints Row 4, CS:GO cu fanii, Fistful of Frags, Outlast Live, Slender: The Arrival etc. Cam orice îmi vine în cap sau ce propun fanii.

OTR: Proiectul Codrin Bradea - Satana a avut parte de un mare succes. Ce sfaturi puteti sa le oferiti tinerilor incepatori care vor sa creeze continut video pe platforma Youtube Romania?
CBS: Să nu creadă că există o listă de condiţii de îndeplinit pentru a deveni un Youtuber bun. Dacă ai o idee bună sau un stil interesant, arată-te.

OTR: Ce parere aveti despre continutul video de pe platforma Youtube Romania?
CBS: Aştept mai mult pentru că-l văd evoluând exponenţial. Nu mai e ceva sci-fi pentru români să aibă cont de Youtube.

OTR: In incheierea acestui interviu, ce mesaj aveti pentru vizitatorii ONLYTECH.ro si fanii Codrin Bradea - Satana?
CBS: Pisicile e semafor.

Codrin Bradea : Satana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum