DEN ULTIMATA TJEJ KVÄLLEN!
• börja med att bjuda in din bff varför inte göra ett söt kort där det kan stå du är den bästa bff ever och därför bjuder jag dig till...
Tips på vad man kan skriva i kortet:
• Du är bäst ingen protest välkommen till
Min ultimata tjej kväll för dig och mig! Till: min bff från: ******
• kom så piffar vi upp din dag med en ultimat tjej kväll till: varför skriva ett till du är ju för bra! Från******* bff's you Know
• eller varför inte skriva en bra dikt?Saker man kan göra:
• gör egna ansiktsmasker tex. Avokado mask skrubbar hyn och tar bort döda hud celler
• avokado mask (1 mask)
Du behöver:
1 avokado
0,5 msk havregryn
1 tsk flingsaltGör såhär:
Mosa avokadon med havregryn och flingsalt tills det blir en kletig sörja blanda med 1 msk vatten om man tycker att det ser ut att behövas. Sätt på masken försiktigt var noga med att inte vara för nära ögonen. Låt vila i 10 min och skölj av masken ordentligt.Tips på hur du gör allt mysigast. Ta på Er varsin morgon rock ta en balja med varmt vatten och sätt på lite lugn musik. Tex. Yoga musik/ spa musik. Koka en kopp te var och sätt sedan på ansikte masken. Sätt gurka på ögon locken för extra spa känsla och så är det bra för huden. Nu la. Du sitta där i 10 min och bara små prata med din bff och dricka på fin kopp te. (Om Man inte gillar te testa varm choklad.)
• Prata hemlisar
Om tex.
•killar
• det nya shopping centret
• det där nya pojkbandet
• om man börjar prata kommer samtalet flyta på!•yoga alltid lika kul att testa nya saker ta på dig din pyjamas och klara färdiga gå!
• kör sanning eller konka alla kommer att få sig ett gott skratt! För att få det roligare kör utan nåd och gör allt som man säger!
Bra sanning eller konka frågor
Sanning:
• vem är du kär i? (en klassiker)
• om du fick träffa **** vad skulle du då gjort!?
• det pinsammaste som någonsin hänt dig?
• skulle du kunna kyssa ***** för 100kr?
• vem i klassen skulle du helst vilja kyssa och varför?
• vad föredrar du **** eller *****?Konka frågor
• ta av dig ett klädesplagg
• kyss den tre steg till vänster om dig i nacken.
• blanda vatten och mjölk och drick hela glaset.
• spring runt huset/lägenheter (utomhus) och skrik kuckeleku klockan är sju!
• kyss mattanSminka varandra
Fram med nagellacket ögonskuggan och läppstiften här ska sminkas. Varför inte få din bff att se ut som en Barbie eller kanske mörka färger? Allt funkar låt fantasin flöda.Ja det var nog alla mina tips till den ultimata tjejkvällen vad väntar du på KLARA FÄRDIGA FESTA!
YOU ARE READING
Tjejsnack
RandomDu kan fråga om tex. Killproblem? Smink tips? Bok tips? Kändis hemligheter? Nyss blivit med i en fandom och behöver lite hjälp på traven? Skriv ett Medelande till mig och du kommer att få hjälpen du behöver! I denna boken!