تهیونگ انگشتهای کشیده اش رو به شلوارک خیلی کوتاهش کشید و با قدم های کوتاه به سمت اتاق رفت.
چند ضربه به در کوبید و بعد از باز کردن در، لبخند شیرینی به پارتنرش زد.تهیونگ: هنوز داری بازی میکنی؟
جانگکوک چیپسی که بین لبهاش قرار داشت رو خورد کرد و کمی چیپس رو جویید.
همین طور که به صحفه خیره شده بود با صدای بمی لب زد.کوک: آره بیبی.
تهیونگ لب هاش کمی آویزون شد و آستین لباسش رو توی مشت گرفت و کنار کوک روی تخت نشست.
کمی به عقب رفت و به بالای تخت تکیه داد.
دسته دوم رو از روی میز کنار تخت برداشت و آروم به پهلوی کوک کوبیدش.تهیونگ: حوصلم سر رفت بیا باهم بازی کنیم.
کوک محو بازی بود و متوجه حرف تهیونگ نشد.
تهیونگ کمی ابروهاش گره خورد و با لحن کشداری لب زد.تهیونگ: ددی...
کوک بالاخره نگاهش رو از صحفه بازی گرفت و به پارتنرش خیره شد.
سرانگشتش رو به آرومی روی گونه تهیونگ کشید و لبخندی زد.کوک: باشه بیب دوتایی بازی میکنیم.
تهیونگ گره ابروهاش باز شد و کوک با نیشخند بهش نزدیک شد و دمه لاله گوشش زمزمه کرد.
کوک: هرکی ببره امشب اون تاپ میشه.
تهیونگ با رضایتمندی لبخندی زد و از همون فاصله نزدیک زمزمه کرد.
تهیونگ: پس امیدوارم دوتامون ببریم.
جفتشون با نیشخند شروع به بازی کردن و بعد از چند دقیقه صدای زنگ در بلند شد.
تهیونگ که غرق بازی بود، با ضربه کوک به پهلوش از جاش بلند شد و به سمت در ورودی رفت.تهیونگ: عایش... کیه وسط بازی...
در رو باز کرد و با دیدن چهره صمیمی ترین دوستش،صورتش باز شد و لبخند بزرگی زد.
تهیونگ: وای سلام.
جیمین با ظرافت دوستش رو به آغوش گرفت و وارد خونه شد.
پیرهن حریر نازکش رو به آرومی از روی دوشش انداخت پایین و پیرهن رو روی کاناپه گذاشت.
دستی به موهای لخت صورتی رنگش کشید و با لبخند به تهیونگ نگاه کرد.
تهیونگ دستاش رو روی سرشونه جیمین گذاشت و با لبخند مربعی شکل و کیوتش حرف زد.تهیونگ: واو پسر چقدر این تاپ سفید بهت میاد... خیلی سکسی شدی چجوری کسی توی خیابون اینو توی تنت پاره نکرد؟
جیمین خنده کوتاهی کرد و با عشوه بدنش رو کمی تکون داد.
جیمین: کسی چه میدونه شاید امشب توی تنم پاره شد.
باهم کمی خندیدن و به سمت اتاق رفتن.
تهیونگ: داشتم با کوک بازی میکردم.
YOU ARE READING
Threesome + 1 ~ Vkook , Yunmin
Short Storyافراد بالای 120 سال بخونن جهت کام شدن و هورنی شدن🔞🔞🔞 یه وانشات خیس و خاص فکر کن سر یک گیم با دوست پسرت شرط سکسی میبندی و همون موقع بهترین دوستت میاد پیشتون و حالا با شیطنت خودشو به تو میماله و دوست پسرت متوجه میشه... به نظرت ممکنه سه تایی باهم و...