Jasně Eli

4 2 0
                                    

"Dawsnová!" Zařval nepříjemný hlas a probudil mě násilně z říše spánku, můj mozek se dal do pohybu velmi pomalu takže jsem otevřela oči po pár vteřinách a né hned. U lavice se mi objevila postava s brýlemi, učitelka. Jasně Eli dnes ti to strašně pálí protože kdo jinej by mohl být ve škole. Začal můj otravný hlásek. Kdyby pohledy uměli zabíjet jsem stokrát mrtvá, tak strašně se na mě učitelka dívala. Já nevím co dělám jak dělám ale učitelky mě nemají v oblibě.

"Když si myslíte že můžete spát tak nám povězte na co se dělí živočišné druhy!"
Můj výraz mluvil za vše, já nemám páru vůbec co jsou živočišné druhy natož jak se dělí.

"Eeehhh" Co jí mám asi tak odpovědět.

"To jsem si mohla myslet, živočišné druhy se dělí na primární a stvořené"
Objasnila učitelka i spolužákům kteří na tom byli stějně jako já. Špatně.

"A víte aspoň čím se tyto druhy liší?" Teď mě zaskočila. Když nevím první nebudu vědět druhou, logicky

"Emm no stvořené někdo stvořil" Tak to jsi zabila fakt že jo, jak asi vznikly stvořené? Ten hlas mě začíná štvát stejně jako moje odpověď nestačila moje odpověď. Hodně.

"Ano ale to není o co jsem vás žádala rozdíl mezi nimi je že primární se vyvinuli sami a vyskytují se přirozeně do nich patří domácí zvířata dokonalým příkladem je ryba" učitelka se nadechla a začla dál nezáživně vysvětlovat.

"Stvořené někdo stvořil jak jste uvedla, dělí se do několika skupin například démoni, jako zástupci upíři. Jako protiklady víly a obyvatelé jejich říše.
Třetí skupina je zbytek nadpřirozených bytostí i když se vyskytují přirozeně řadíme je sem.

Zazvonilo.

"Doufám že máte zápisky." Jí ale už nikdo nedával pozornost. Všichni byli zabráni do toho sbalit si pomůcky a vypadnout na oběd. Za co mě bože trestáš když musím mít poslední hodinu s touhle fůryjí.

Já jsem popadla tašku a sprintovala jsem si to ke skříňkám. Málem jsem do někoho narazila ale rychle jsem uhla. U skříněk na mě čekal blonďák. Který se hned usmál až mu byli vidět ďolíčky když mě uviděl. Rychle jsem k němu doběhla otevřela skříňku kterou jsem si nechávala otevřenou a usměv mu oplatila.

"Ahoj" Pozdravila jsem ho za neustálého hekání.

"Ahoj, zase tak rychle jsi za mnou běžet nemusela" usmál se přiblblím úsměvem a já do něj žďuhla. S Mattem se takhle pošťuchujem furt je to můj nejlepší kámoš. Vzala jsem ho za ruku a táhla k jídelně, nenechal se dlouho povzbouzet.

Oba dva jsme měli hlad jak vlk. A nepotěšila nás zrovna fronta. Naštěstí rychle odbyla a my jsme si brali tácy a automaticky šli k našemu stolu který byl zabraný. To už jsem nedával moje nasranost z hladu dosáhla maxima.

U stolu jsem uviděla tři holky dvě blonďatý a jedna brunetka které měli výstřih po kolena. A čtyry kluky. Boží zabrali nám to nějaké zazobané cocky s bandou vymetaču klubů s kyselým usměvem jsem se otočila na patě a mířila si to někam jinam.

Chvilku jsme seděli samy ale pak si k nám přisedla růžovláska.

"Melody ahoj" pronesla jsem mezi sousty byli karbanátky s bramborovou kaší.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 2 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ElementineKde žijí příběhy. Začni objevovat