Jak vznikli?

569 39 19
                                    

Dříve, než se pustíme do příběhu, chtěla bych vám povědět příběh, bez kterého by existence "hrdinů" následujícího příběhu nebyla, ba dokonce ani první příběh "V zajetí" by nebyl, ani bych si nezaložila Wattpad, kdybych sem nepřišla touto cestou. Pro některé z vás to možná bude jen zbytečnost a pro některé zas dojem, který si vás podřídí a následně vás naladí ten příběh číst.

Takže, jak jsem říkala...Jsem velký snílek a už mnou prošly různé fandomy, které mi bohužel nevydržely na pořád: Pokémon, Winx club nebo my little pony. V každém z nich jsem si vymýšlela vlastní postavy, a promítala jsem si v hlavě různé jejich příběhy jako film. Teď jsem těžce zamilovaná do FNAF a opět jsem se jednoho dne rozhodla, že si udělám svého vlastního animatronika. Po lehkém a krátkém rozmýšlení jsem si vybrala své nejoblíbenější zvíře, kočku.
Nakreslila jsem vínovou tygrovanou kočku se zástěrou s nápisem "Cuddles!", kterou jsem pojmenovala "Katie". Bylo to pro mě nejbližší jméno, které se podobalo slovu "Cat", Protože pokud jste si všimli, hodně zvířecích animatroniků má jméno právě podle toho jaké jsou zvíře. Napadlo mě, že bych mohla udělat Katienou toy verzi, ale vyšlo z toho jen nějaké divné koťátko. Pak se mi ale rozsvítilo v hlavě a napadlo mě, že by mohla být další můj vlastní animatronik a dala jsem ji jméno "Minzy", nejspíš jsem to vyvodila se slova "Mini". Opravdu nevím, jestli to jméno opravdu existuje... Ale myslím, že se k ní docela hodí. Po necelé dva týdny jsem si je představovala v nějaké hře podobné FNAF 1. Jednoho normálního dne jsem si šla kreslit, nakreslila jsem jen tak perského animatronického kocoura ve smokingu a s mikrofonem v ruce, protože jsem z čista jasna zase byla v animatronickém svétě. Opět mě napadlo, že by se mohl přidat ke Katie a Minzy. Dala jsem mu jméno "Furry" v překladu "Chlupáč". Podstata Katie a Minzy byla stejná. Sloužily k tomu, aby si s nima děti hrály a mazlily se s nima. Však podstata Furryho byla stále záhadou a proto z mého nápadu sešel.

O několik dnů později se můj desetiletý brácha zeptal, jestli bych ho neudělala jako animatronika a já řekla ano, chtěla jsem si udělat srandu a zeptala jsem se ho, jestli by nechtěl být Springtrapův syn. On řekl ne, protože si určitě myslel,že mu naschvál udělám ošklivého animatronika, ale já jsem ho ujistila, že nebude ošklivý, ale zase bude mít nějakou podobu po Springtrapovi. Nakreslila jsem malého, velice rozbitého králíčka s béžovýma ušima, jedno utržené s kterého mu čouhaly dráty a druhé nahnuté, šedou hlavu, modré oči, přes levé oko jizva podobná té Springtrapové, králičí zuby, béžový čenich, šedé tělo s béžovým bříškem a pohmožděné končetiny, všude z něho trčely dráty. Podle mě byl opravdu roztomilý a brácha taky. Springtrap je známý pod mnoha přezdívkami, které dostal před tím než se znalo jeho pravé jméno, jedním z oblíbených jmen byl "Hybrid", a proto jsem mu dala jméno "Hybrid junior". Bráchovi se to moc nezamlouvalo, ale znala jsem i zdrobnělinu s kterou už brácha souhlasil. Nakonec se jmenoval Hybe jr.

Ale nebyl to můj brácha, který ho měl rád, to já jsem si Hyba jr. úplně zamilovala. Později jsem zjistila svůj další talent o kterém jsem nevěděla. Kreslit na počítači. Oživila jsem svůj dlouho mrtvý Deviantart a kreslila jsem FNAF a své animatroniky i s Hybem jr. Ale ještě předtím, než jsem začala s grafickými obrázky, oblíbila jsem si karikatury. Udělala jsem všechny FNAF charaktery tímto způsobem, vypadali jako zvířata v normálním světě. Opravdu jsem milovala tenhle styl kreslení, bylo to lehké a opravdu zábavné. Začla jsem těmito karikaturami kreslit hlavně Springtrapa, protože jsem ho doopravdy milovala, ale ne jen, jakože byl můj oblíbený, ale doopravdy jsem si přála, aby byl opravdový. Jednoho dne jsem onemocněla. Nemohla jsem do školy a musela jsem ležet v posteli. V tu dobu jsem se seznámila s Wattpadem, četla jsem si výhradně Springtrap x reader a když jsem to četla, cítila jsem se jako v nebi. Strašně jsem to prožívala. Dny utíkaly jako voda a já jsem pročetla celou dobu, co jsem byla nemocná! Ty příběhy prohloubily moji lásku k němu ještě víc. Nakreslila jsem se jako králíček Lei a pomocí karikatur jsem ji se Springtrapem pořád kreslila a opravdu, kdyby jste se podívali do mého bloku, uvidíte tam skoro samé karikatury s dvěma zamilovanýma králíkama. Lei jsem pak udělala i jako animatronika a dala do své bandy. Je to nedávno, co jsem sestavila celý plán. Katie a Lei jsou pro děti na mazlení, Furry se nakonec přejmenoval na Percyho a místo mikrofonu drží kouzelnickou hůlku. Má i svoje vlastní pódium, na kterém ukazuje své čísla se svým asistentem Hybem jr. Pokusným králíkem. A Minzy je otravné malé koťátko a dělá Percymu neplechy.

Jste na ně připraveni?

Five nights at Katie'sKde žijí příběhy. Začni objevovat