Tanisma

22 3 0
                                    

Ben Eylul Aras. 17 yasindayim. Kisa siyah saclarim yesil gozlerim var. Berabat bir hayata sahibim. Babam ben dogmadan once bizi terk etmis. Neden terk ettigini bilmedigini soyluyordu annem ama kotu islerle ugrasiyormus. Annemle babam birbirlerini severek evlenmisler . Babam bizi terk edince annemde kendini kaybetmis. Sonra ise o serefsizle evlenmis. Emin Ceylan .O serefsiz yuzunden bu halde oldugum aklima geldikce onu oldurme istegim dahada cok artiyo.Annem babamdan sonra bu adama asik oldu. Gercek askini buldugunu soylerdi. Aslinda babami hic sevmedigindende soz etmisti neyse iste bana her zaman iyi bir insan oldugunu soylerdi Eminin baslarda bende inanmistim taaa ki bana taciz etmeye baslayana kadar. Sozlu ve gozle bir cok tacizine maruz kaldim ama bana dokunmaya gucu yetmedi aslinda istese yapardi ama yapmadi.O adamadan olesiye igrendim. En sonunda dayanamayip anneme soyledim ama o benim yerime o serefsize inandi. En acisida o istedi diye gozunu bile kirpmadan beni sokaga atti. O zamandan beri sokaklar benim evim oldu. Hayvanlarla o kadar icli disli oldum ki dillerini bile anlayabiliyorum galiba.Veee en onemlisi bu yolda yani yasamamda en buyuk emekleri olan arkadaslarim Safak, Kemal ve Cansu. Evden kovuldugum gun parkta acliktan olcekken buldular beni ve yemek yedirdiler. Sonra evlerine yani eski terkedilmis bi eve getirdiler orda benle ilgilendiler ve cok yakin arkadas olduk .Kardesten daha oteyiz. Birbirimizin hem annesi hem babasi hemde abisi, ablasiyiz. Yani biz ailesiyiz. Onlara bir cok sey borcuyum. Onlar olmasa simdi burda olamazdim. Hepimizin ayri hikayeleri var. Mesela Safak. Cok iyi biridir ve cok sevecendir ama bunu yuzunu sadece bizleyken gosterir. Diger insanlara hep sert ve soguktur. Sarisin mavi guzlu ve oldukcada yakisiklidir. O yetimhanede buyumus.Yani kendini bildi bileli ordaymis. Sonra kacmis ve kemalle tanismislar. Kemalin siyah sacli yemyesil gorleri vardir o da oldukca iyi bir insandir , bircok erkege nazaranda duygusaldir ama bunu benden baskasi bilmez . Onla digerlerinden daha fazla vakit geciririz. Birburimiz daha farkli severiz. O benim abim gibidir bende onun kardesi. Cok zor zmanlar gecirmis kucukken o yuzden duygusal oldugunu soylerim. O daha kucukken babasi annesini kendi gozlerinin onunde oldurmus sonrada kendini oldurmus. Cok kotu seyler yasamis . Sonra Safakla tanismislar. Cansuda sonradan aralariba katilmis. Cansu oldukca tatli bir kiz uzun kumral saclari ve ela gozleri var. Cansunun hepimizden daha guclu olduginu dusunmusumdur hep. Onun yasadiklarini ben yasasam tekrar ayaga kalakabilirmiydim bilmiyorum. Cansunun ailesi para icin onu bir genel eve birakmislar. Cansu kacmayi denesede bir turlu kacamamis. Birgun ellerinden kurtulup kacarken bizimkilerle karsilasmis. Allahtan kimseyle birlikte olmadan kacmayi basarabilmis.Sonra cok iyi dost olmuslar. Benide o gin o parkta gorduklerinde aralarina almaya karar vermisler ve burdayim onlarlayim .

Iste bu benim hikayem ve bu benim hayatim. Benim KUCUK DUNYAMA meraba deyin .

Merabalar . Bu benim ilk hikayem insallah begenirsiniz. Oyle her bolumun basina sonunda aciklamalar yapmicam yada aralarda duyuru yayinlayip sizi heveslendirmicem cunku bende sevmiyorum oyle seyeleri. He bide hep yazalara kizardim niye bolum yayinlamiyolar diye suan anladim sebebini . :D Ve son olarak isteyen oy verir isteyen yorum yapar ama lutfen bana kufur veya hakaret icerikli mesajlar yada yorumlar yollamayin. Simdiden uyarmak istedim. Bana zaman ayirip yazdiklarimi okudugunuz icin tesekkurler. :*

KÜÇÜK DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin