Brother (end)....p(p32)

81 6 0
                                    


Brother(end)....p(p32)

ဒီနေ့ကဂျောင်ကုသားနဲ့သမီးထယ်ယောင်းကိုထုတ်ပြမဲ့နေ့လေးပေါ့သူ့တို့မိသားစုလေးကိုအားလုံးနဲ့မိတ်ဆက်ပေးဖို့တချိုကသိပေမဲ့တချိုကမသိကြဘူးလေး...

အခုသမီးလေးအသက်က၇နှစ်သားလေးအသက်က၅နှစ်တော်တော်လေးကကြီးကုန်ပြီပေါ့....

"ထယ်ရေမောင်နဲ့သားအောက်မှာစောင့်နေမယ်နော်"

"အင်းမောင်"

ထယ်ယောင်းလည်းသူ့သမီးလေးကိုပြင်ဆင်ပေးပြီးအောက်ဆင်းခဲ့တယ်....

သားကအဖေနဲ့တူတော့ထွားထွားကြိုင်းကြိုင်းလေးသမီးနဲ့သားကရွယ်တူလေးဖြစ်နေပြီယောကျာ်းလေးတွေရဲ့ဖွံဖြိုးမှုကမိန်းကလေးတွေထက်သာတယ်လေးအခုတောင်အမလုပ်သူ့ထက်သာခြင်နေပြီ.....

wow....မောင့်အမျိုးသားလေးကတော်ဝင်မင်းသားလေးအတိုင်းဘဲသမီးလေးကလည်းတော်ဝင်မင်းသမီးလေးလားကွားလှနေလိုက်ကြတာ....

ခ်ခ်.....မောင်တော့ပိုပြီတကယ်ပါဘဲ...ထယ်ယောင်းမျက်စောင်းလေးထိုးပြောတော့....

"မွ....အလှလေးမောင်ကိုသဝန်တိုရအောင်မလုပ်နဲ့နော်"

"မောင်ရယ်ထယ်လို့ကလေးနှစ်ယောက်အဖေအိမ်ထောင်ရှင်ကြီးကိုဘယ်သူ့မှစိတ်ဝင်စားမနေဘူးမပူနဲ့ဟုတ်ပြီလာ"

"ထယ်ဘဲအပြောကောင်းဒီလောက်လှလွန်းသူ့ကကလေးအဖေပါလို့ဘယ်သူ့မှမယုံဘူးတချိုကလည်းပိုင်ရှင်ရှိလည်းမရှောင်ကလေးရှိလည်းမရှောင်ပါနော်"

."ကဲဟုတ်ပါပြီမောင်ရယ်သဝန်ကိုဇွတ်တိုနေတော့တာဘဲ"

"ပါးကလှတာကိုလို့"

အာရီဂူ....ကလေးတွေကအစသူ့dadyဘက်က...

မောင်...

"အင်းထယ်ပြောလေး"

"မာမီနဲ့ဒယ်ဒီကိုပွဲဖိတ်ထားသေးလာ"

''မဖိတ်ထားဘူးထယ်"

"ဘာလို့လည်းမောင်ရဲ့ကိုယ်မိဘတွေကိုအဲလိုရှောင်ဖယ်ရှောင်ဖယ်လုပ်တာမကောင်းဘူးနော်မောင်သူ့တို့ကအပြစ်ရှိတယ်ဆိုပေမဲ့မောင်ကိုမွေးဖွားပေးထားတဲ့မိဘတွေလေးအဲလိုလျစ်လျူရှုလိုမရဘူးလေးထယ်ကစောင့်ကြည့်နေတာ၅နှစ်ဖြစ်ပြီမောင်များမောင်မိဘတွေကိုဆက်သွယ်မလားလို့"

Brother(End)CompleteWhere stories live. Discover now