פרק 2

123 7 5
                                    

ברטה. אוח איך אני לא סובלת את הילדה הזאת.

זה שהיא מלכה בשכבה שלנו זה לא אומר שמותר לה להתנהג ככה לאנשים. היא תמיד חושבת שהיא היחידה שצודקת וכולם אחריה. גם הבנים וגם הבנות.

היא תמיד מארגנת מסיבות וימי הולדת אבל היא אף פעם לא מזמינה בנות ובנים כמוני, היא חושבת שאנחנו יותר מידי נלובים בשביל המסיבה שלה.
מסיבת בריכה, מסיבת יום הולדת. היא לא מזמינה אף אחד מאיתנו. רק את הילדים שהיא בוחרת.

שנה שעברה היא הזמינה את לורן, ילדה שהייתה מצטיינת בכיתה שלנו.
היא הזמינה אותה ליום ההולדת ואמרה לה שהנושא של היום הולדת הוא חיות מחמד. לורן התחפשה לחיית מחמד ובאה למסיבה. אבל ברטה תכננה הכל מראש. וכשלורן באה כולם התחילו לצחוק ולזרוק עלייה דברים.

ביום למחורת לורן הביאה את אח שלה כדי שידבר עם ברטה והוא כמעט הרביץ לה.
לורן ממש רצתה להרביץ ולהוריד את ברטה למטה. אבל מה שהיא הצליחה לעשות זה רק להידרדר אחריה. והיא הפסיקה להיות מצטיינת הכיתה.
אחרי הפעם הזאת לורן וברטה חברות ואני עדיין לא מבינה איך?!
זה הרי הדבר הכי נורא בעולם להיות חברה של מישהי שהרסה לך כמעט את החיים . !

כנראה שהיא לא עד כדי כך חכמה כמו שכולם חשבו.
אדיסון הילד הכי יפה בכיתה הכי חכם וגם שותף של ברטה. איך לא ? הרי המלך והמלכה צריכים להיות ביחד. מלך ומלכה של הגיהנום אוליי.

הוא תמיד צוחק על ילדים שקיבלו שתי נקודות פחות ממנו במבחן ומפוצץ ילדים שקיבלו נקודה או שתיים יותר משלו. הוא בלתי נסבל ואני לא מבינה איך יש לו חברים.
טוב לו לפחות יש חברים ולי אין בכלל .

אדיסון לא היה כזה, ככל הזכור לי אדיסון היה בבית משוגעים על זה שלקח סמים וחתך את עצמו וכמעט ניסה להתאבד בגלל שנכשל במבחן.

הרי זה הדבר הכי מטומטם שיש בעולם. !
זה רק מבחן מה כבר קרה? העולם לא נחרב או משהו.

אבל על מה אני מדברת אני יותר גרועה. אני מוכנה למות בכל רגע בחיים שלי. כל התגובות והשנאה כלפיי. אני אפילו לא יודעת למה זה מגיע לי כל הדבר הזה.

מה עשיתי להם שהם כלכך שונאים אותי. ??
יש פשוט אנשים אכזריים בעולם הזה.

אם רק הייתי יכולה לשנות אותו.

בריונותWhere stories live. Discover now