Le fagyok ahogy a nappaliba lépek. Ez nem igaz. Miért nem tud legalább, most békén hagyni. Ezt nem hiszem el. Ezt a seggfejt. Ilyen a mesébe sincs.
- Te mi a faszt akarsz már megint itt!- morgom a nappaliba lépve. De csak néz rám és vigyorog. Óó ha tudnád milyen vigyort vágnék a szádra. Ne félj, utána csak vigyorogni tudnál.
- Jó kedved van úgy látom. Látom örülsz, hogy látsz. – vigyorogja, majd fel kacag. Meg forgatom a Szemem. S karba teszem a két karom.
- Mondd már, mit akarsz megint tőlem Bazdmeg!- morgom most már idegesen. Sóhajt egyet és egy lépéssel közelebb jön.
- Jöttem érted. Ahogy meg beszéltük.- mondja magabiztosan. Kacéran vigyorog rám. Ez a pali nagyon idegesítő. És ez a marha lesz a férjem. Nagyon jó. Fújtatok egyet.
- Arról volt szó, hogy este jössz értem. Akkor mit keresel itt fél háromkor?- kérdezem tőle. Majd meg állok előtte. S fel nézek rá. El ismerem jól néz ki ez a nagyképű seggfej. Szúrós tekintettel nézek rá. De kacér vigyor húzódik a szája szélén.
- Úgy döntöttem hamarabb jövök. Volt egy kis dolgom és egyúttal el jöttem érted.- vigyorogja. Istenem ez az ember. Meg forgatom a Szemem. Majd el indulok a szobám felé. Hallom hogy utánam jön.
- Muszáj jönni utánam! Szállj már le kicsit rólam! Nincs jobb dolgod, mint engem idegesíteni!- morgom a hátam mögé. De csak kuncog rajta. De idegesítő faszkalap.
- Most jelenleg nincs más dolgom. Hol voltál amúgy?- kérdezi a hátam mögül. Sóhajtok egy nagyot. Nagyon vissza kell fogom magam. Mert legszívesebben szíven szúrnám. Horkanva szólok a hátam mögé, miközben be lépek a szobába.
- Mi a fasz közöd van ahhoz! Semmi közöd, hogy hol voltam!- morgom flegma hangon. Majd a szekrényem elött meg állok. A földre dobom a bőröndöt. És elkezdem dobálni bele a ruhákat. Meg áll mögöttem. Érzem hogy végig mér. Ha nem ki nyomom a szemed! Ugató kutya legyek!
- Pedig kis szívem elég sok közöm van hozzá!- morogja ő is. Horkanok egyet és szembe fordulok vele.
- Mit érdekel az téged! Hagyj békén!- morgom az orra alá. Majd vissza fordulok. Fújtat egyet és mögém lép, meg akarja fogni a derekam. De a lábára taposok. Amire nagyot sziszeg és hátra lép egyet. Meg fordulok és lökőm rajta egyet. Amitől a mögötte lévő fotelbe esik. Elé lépek és oda hajolok.
- Ne merj hozzám érni seggfej! Leg közelebb a tökeid fogják bánni! Ne érj hozzám!- morgom elé hajolva. Majd ki kapom a kést a nadrágom derekából. A torkához szegezem. Meg lepetten néz rám. De aljas vigyorra húzza a száját. Na mindjárt az arcodra fagy az a vigyor! Főleg ha át vágom a torkát.
- Még is mit akarsz azzal szívem! Ne hősködj vele! A végén meg sérülsz!- vigyorogja. De még jobban a torkához fogom a kést. Ördögi mosolyra húzom a szám.
- Drágám, ilyen faszkalapokat eszek reggelire! Kurva nagy tévedésbe vagy! Ha azt hiszed félek tőled! Nem hat meg, ha el vágom a rohadt torkod! Ne becsülj alá faszkalap!- morgom elé hajolva. Egyenesen a szemébe nézek. Utálom ezt a faszt. De aljas vigyorra húzza a száját. Hirtelen meg ragadja a csuklóm és ki üti a kezemből a kést. Meg ragadja a másikat is. Próbálok szabadulni a szorítása közül. De hirtelen a csuklómnál fogva ránt az ölébe. Erősen magához szorít. Meg se birok mozdulni. Az egyik kezével meg fogja az arcom és felemeli a fejem.
- Kis szívem, jobban kéne vigyázni erre a csinos szádra! Nem ismersz te meg engem! Ne hidd hogy félni fogok egy lánytól! De ha ilyen durván akarsz játszani! Akkor én is tudok így játszani! De akkor te kurva rosszul jársz! Tanulj egy kis illedelmességet! Ha nem akarod, hogy durva legyek veled! És hidd el, azt te nem akarod!- morogja az arcomba. De csak őrülten fel kacagok. Hirtelen ki rántom az egyik csuklóm és torkon ragadom. Erősen szorítani kezdem a nyelő csövét. Az arcába hajolok. Szuszog egy nagyot.
- Faszikám, nagyon rossz lánnyal akarsz kezdeni! Úgy látom, még nem volt olyan ember veled szembe! Aki meg mutassa neked, nem a tiéd a világ! Te se ismersz engem! És ne is akarj meg ismerni! Ne fenyegess, mert nem tudod mi lapul bennem!- morgom az orra alá és lökők egyet rajta. Majd fel pattanok az öléből. Szuszogva dörzsöli meg a torkát. Gonosz vigyorra húzza a száját. Majd fel áll. Na jó elegem lett belőle.. Fújtatok egyet. Majd meg fogom a ruhámat, amit a szekrényből vettem ki. Majd a fürdőbe lépek és magamra zárom az ajtót. Hallom hogy kuncog és az ajtó elé lép.
- Te vagy már egy aljas nő személy! Most azt hiszed egy ajtó zár ki hívás számomra! De tévedsz.- kuncogja be az ajtón. Fújtatok egyet. Majd kattan a zár. Meg lepett rendesen. Nyílik az ajtó. De nem érdekel ki bújok a ruhából. Hallom a lépteit. Majd meg áll. Érzem a tekintetét magamon. De fújtatok egyet és a ruhába bújok. Érzem hogy mögém lép. Érzem a leheletét a nyakamon. Ha hozzám ér, esküszöm le vágom a rohadt kezét. A hideg csempének döntöm a homlokom. Hirtelen a kezét Érzem a hátamon.
- Ne érj hozzám!- morgom halk hangon. De mintha meg se hallotta volna. A hajam oldalra teszi. Majd hozzám hajol. De még áll. Szerintem észre vette a hátam.
- Mi történt veled kedvesem?- kérdezi halk hangon. Sóhajtok egyet. Nem mintha sok köze lenne. Morgok egyet és le lökőm a kezét magamról
- Mit számít az? Nem érdekes. - mondom most már nyugodt hangon. Teljesen hozzám lép és meg fogja a két karom. De nagyon meg lep. azt hitem a falnak akar szorítani. De csak végig simít a két karomon.
- Sajnálom, akár mi történt veled. Tudom egy bunkó seggfej voltam veled szembe. – suttogja a hajamba. Sóhajtok Egy nagyot. Na ezzel sokra megyek. Meg sajnálja. Teszek rá, hogy sajnálja.
- Ezzel sokra megyek, hogy sajnálod! Nem tudsz rólunk semmit, meg is a húgomat akartad meg ölni. Mikor anélkül is van elég baja, hogy egy ilyen idióta marha fenyegesse! Semmiről nem tudsz, nem tudod mit kellet át élnünk!- mondom neki el csukló hangon. A torkom szorít. De nem sírok. Annál erősebb vagyok. Csak sóhajtok. Ő is sóhajt egyet. De még fordulok és mellette ki megyek. Amit követ utánam. Fel veszem a cuccaim.
- Várj egy kicsit Melissa!- kiabál utánam, de nem érdekel. Le megyek a lépcsőn. És meg állok az ajtóban .
- Jössz már!- morgom neki. Sóhajt egyet és mellém lép. Meg fordulok és meg utoljára végig nézzek a házon. Ami sok éven át otthont adott. Azért hiányozni fog. Szerettem itt lakni. Nyugalom volt. Remélem a húgommal is minden rendbe lesz. Egyáltalán nincs kedvem ehhez a szarhoz. Mindig is utáltam a szabályokat. Úgyse törnek be. Lehetetlen engem be törni.
YOU ARE READING
Ice Queen 18+
Mystery / ThrillerEgy vérző szív, ami jéggé fagyott rég. Amit a leg perzselőbb láng se olvaszt fel. Egy szív, amit jég páncél vesz körbe. S talán sose olvad fel. Egy meg tört lélek. Egy meg vetett lány és egy jégbe fagyott szív. 🥵18++/ Enemyes to Lovers 🥵 ‼️Figy...