Am inceput si eu sa citesc cateva fan fic-uri de pe Wattpad,in speranta ca voi gasi ceva bun.Ehh..dar in loc sa gasesc ceva care sa ma impresioneze,am gasit peste 20/30 de fic-uri cu aceeasi idee,care suna cam asa:
************************************************************************************************************
(cica) Prolog:
"Buna! Eu sunt Hannah Montana,am 10-18 anisori si locuiesc in Londra.Parintii mei sunt foooarte bogati,de aceea mi-au cumparat o casa numai pentru mine :) :***** Xx
Eu sunt inalta,foarte slaba,blonda cu ochii albastrii si iubesc formatia One Direction!!!!
Prietena mea cea mai buna se numeste Lelea Floare.Si ea e directioner,ca si mn. :x"
Bun,cam asa incep 70% din fic-urile cu 1D
Capitolul 1 - "insert random song name here*
Era o zi minunata de 32 Martie.Soarele imi batea in geam (wow,cat de dramatic).Mam sculat din pat si am sunato pa Lelea Floare. (da,stiu cum se scrie 'm-am' sau 'sunat-o'.Incerc sa fac povestea sa semene cu cele citite de mine)
HM: Tuu bolunda scoalatee! azi ne ducem la concertul 1d!!
LF: OMFG OMFG OMFG!!! :O :O StiuUUuUU! Amu' ma scol.
HM: No ok da grabestete.Ne vedem in fata casei mele.Te puup!
LF: Si io pe tine :X :X !
Cam atat se intampla de obicei in primul capitol...fucking awesome,right?
Capitolul 2 - *insert another stupid love song here*
Din cate am vazut eu,in capitolul 2 si 3,"protagonistele" povestii se intalnesc cu baietii din One Direction,care,evident,se indragostesc de ele.De obicei,acestia se intalnesc dupa concert,pe strada sau la cafenea.Wow,cata originalitate..
...voi sarii peste cateva capitole,deoarece actiunea 'operei literare' nu se prea schimba..
...
Capitolul 24 .
Pe la jumatatea fic-ului ,unul din baieti [Harry] o inseala pe Lelea Floare cu o 'blonda bunoaca'.(Da,am vazut expresia asta intr-un fic...)
Capitolul 25.
Harry: Lele Floare,terog iartama,blonda aia nu a insemnat nimik pt mine.Eu doar pe tine te iubeskk :*
LF: Promitemi ca no sa ma mai inseli niciodata!
Harry:Iti promit,ingeras!
LF : Ok (KISS)
(da,sunt constienta de toate greselile gramaticale)
Capitolul 93625402 -FINALUL!
Toate aceste 'opere literare' pe care le-am citit eu au un 'Happy End',evident,unde Harry ramane cu Lelea Floare,Zayn cu Hannah Montana etc..
Ahh,si sa nu uit,la finalul fiecarui capitol exista 'nota autorului' :
"Pls votati dak va placut! Thx pt ca ati citit! :X :X "
************************************************************************************************************
Cam asta e opinia mea despre majoritate fan fic-urilor de pe Wattpad.Ok,am inteles,vrei sa scri ceva legat de unul dintre baietii din OneDirection,foarte bine,nimeni nu te opreste, dar daca tot iti pierzi timpul, macar pierde-l cu folos. Incearca sa gasesti o idee originala, nu tot aceeasi idee ca si alti 300 de scriitori. Daca e 'fan fiction' nu inseamna neaparat ca baiatul pe post de protagonist in povestea ta trebuie sa fie exac ca si in viata reala,un cantaret inconjurat de fane. Incearca sa ii dai o noua identitate (asta am facut eu in povestea mea,"Innocent") .
Eu atat am avut de spus.Imi cer scuze daca am jignit sau am suparat pe cineva. Bai-Bai :)