? Kim O ?
Okul çıkışı dikkatli gözlerle Derin'e bakmama rağmen onu görememiştim. Mesaj atmak geldi aklıma
KİME:
-ESMER ÇAKLIT
"Nerdesin ?"Bır süre bekledim okul kapısının önünde mesaja karşılık verilmeyince eve doğru yürümeye başladım. Araba yanımdan geçerken "Ohh güzelliğe bak bee !* " diye bağıran adama dönüp orta parmağımı gösterip umursamaz bir tavırla yine yürümeye başladım. Arka cebimdeki telefon titreyince ilk korktum tabii , sonra çıkarıp Whatsapp mesajı yazan kısıma tıkladım. "^TEKNOTEK^" grubunda 2 yeni mesaj.
Benan:
Bonibonaşkım♡♡
Bugün buluşucaktık gençlerOzan:
Sosyal Bukalemuncuk ♡
Harbiden laa. Kareli battaniyemde buluşalım. Okey?Aaa cidden ya bizim bugün buluşmamız lazımdı.
Benan için doğum günü partisi yapıcaktık. Daha doğrusu planlıyacaktık. Çünkü doğum gününe daha 1 hafta var hatta daha az. Her neyse işte. Whatsapp grubuna mesaj atmam lazım çünkü geç gelebilirdim. Ve Derin neredeydi ?
Derin'i aramaya koyuldum. Esmer Çaklıt aranıyor...
Yazısını görür görmez kulağıma dayadım telefonumu 'dıt , dııt , dıııt' sesi çalarken eve vardım. Aradığınız kişi...
Derken kapadım telefonu. Zile bastım. Basar basmaz açılmıştı kapı. Ahh Deniz Sultan neler yapmıştır şimdi ^^ diyerek mutfağa daldım Deniz Sultan'a küçük öpücüklerimden kondurdum ve yaptığı enfes kurabiyeleri yemeye başladım. Ardından odama girip şarj aletime telefonu taktım. Whatsapp'a giripBen geç gelenilirim. Derin'e ulaşın laa.
Diye mesaj attım gruba. Mesaja karşılık gelmesini beklemeden duşa girdim. Duştan çıkarken tam düşüyordum bir el belimi tuttu. Ani bir şekilde kendimi toparlayıp belimdeki elin sahibine döndüm...
Arkadaşlar bu bölümün devamını nasıl istersiniz ?
Yazdım ama değiştirebilirim belki.
Herneyse kim tutsun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚫ Siyah Huzur
RandomSiyah Nefesle paraleldir. Ben Ayçelen , Ayçelen Demir ailevi birçok problem yaşamama rağmen hala mutlu olup kahkaha atabilen etrafıma gülücükler saçan güçlü ve asi bir kız. Ben Berk, Berk Kayaer yaşadıklarımdan hep olumsuz çıkar elde eden ama her şe...