Bekarken Son Gece -1-

15 3 1
                                    

" Bilmiyorum Lee. Ya baban gibi olursa? " Lena, korku dolu gözleriyle kızına baktı. " Anne! Artık insanları babam gibi bir piçin yerine koyma! Özelliklede Niall'ı! Anne, Niall çok iyi biri. O sana öyle birşey yapmaz. Yapamaz. Ona güven. Artık böyle soruları kafandan at. Anneciğim, o seni çok seviyor. " *Gif*  Lee annesinin elini tuttu. " Umarım tatlım. Umarım. " Lena gülümsedi. Lee'nin gözlerine baktı. " Annem. Haydi gidelim. Herkes bizi bekliyor. Hem bugün senin son bekar gecen! Çoşalım biraz! " dedi ve güldü. Lee aynada son olarak kendine baktı. Ve annesinin elinden tutup salona geçtiler. Salonda Major Lazer'in Leon On şarkısı çalıyordu. " Sen takıl anne ben biraz içicem. " dedi Lee ve birşeyler içmeye mutfağa geçti. 

Yan koltukta Lee'nin çok gıcık olduğu China ve kardeşi Alice vardı. China " Demek annen evleniyor ha? " dedi alaycı tavırla. " Evet tatlım ne olacak senin annen gibi aldatılacak mı? " Lee içkisinden yudumladı. " Duydum ki Niall çok yakışıklıymış. Anneni 2 günde aldatır. " China piç gülüşünü takınıp Lee'ye baktı. " Duydum ki sen çok orospuymuşsun. Seni sikip bırakıyorlarmış. " Lee bacak bacak üstüne attı ve Alice'ye baktı. " Alice'de senin üvey kardeşinmiş. Babasının kim olduğunu FBI, Sherlock Holmes falan bile bulamazmış. " China'nın yüzü kızarmaya başladı. " Noldu şekerim? Hatırladığıma göre en son bana laf sokmaya çalışıyordun. Ama o laflar senin götüne boy boy girdi. " Lee kalktı ve kendine bir içki daha hazırladı. " Sana girmiş zaten Lee. " Lee China ve Alice'nin karşısındaki koltuğa oturdu. " Sana girdiği kadar değil. " China güldü ve telefonundan bir şeyi açtı. Lee'ye gösterdi. " Üvey baban George. Samantha Prabhu ile evleniyormuş. Julia'nin annesi. Hani senin en iyi arkadaşın olan Julia. " Lee China'ya baktı. " En iyi arkadaşım? Julia? Ha. Sen iyi misin China. Kalbin kan yerine göt mü pompalıyorda sen göt kafalı oluyosun? Julia benim sadece 1 sene en iyi arkadaşım oldu. " China kalktı ve içkisinin yenisini aldı. " Ama Julia öyle demiyor. Senden intikam almak için babanı annesi için ayarttı. " Lee içkisini masasının üstüne koydu. " Zaten annem ile babam boşanacaktı. Ayrıca iyi olmuş zaten ben o babam olacak adamdan(d)- Aslında ona adam bile denemez ama neyse. (d)Nefret ediyordum. İyi oldu." Alice telefonla oynuyordu. Arada sırada da ' Aaaa - Oooooo - Ohaaaa - Iııııı - İnanmıyorum! - Cidden mi? - Tabikii yani - Haklı aslında ya - Yaaaaa - Bananeeee ' tarzında sesler çıkarıyordu. " Tabii canım öyledir. " dedi China. " İnanmazsan inanma canım. Ben ondan nefret ediyordum. " Lee içkisini masadan aldı ve hepsini bitirip tekrar masaya koydu. " Çok içme sana yaramaz. Sahroş olup verirsin gene. " dedi China. " Sen sahroş olmadanda veriyorsun. Sanada yaramaz. Yani koca basenlerine demek istedim. " China 'Aaaa!' diyip basenlerine baktı. Aslında ona basen bile denmezdi. Çünkü China'nın kusursuz bir vücudu vardı. Ama Lee laf sokmak için yalan bile söylüyordu. " Benim kusursuz bir vücudum var. Canım unutma ben Victoria Secret Meleğiyim. " dedi ve güldü. Lee tamamen onu unutmuştu. " Bütün Victoria Secret Meleklerinin vücudları kusursuz mu tatlım? Ayrıca hepsininki kusursuz ise sen bir hatasındır. " China kalktı ve Alice'nin elinden tutup içeri geçti. 

Lee bacaklarını uzattı ve telefonunu kurcaladı. Lee'nin yarın üvey babası olacak Niall ona mesaj attı. 

Niall Belmond - ' Lee Lena'ya ulaşamadım. Benim nikaha biraz geç geleceğimi söyleyebilir misin? Annem'in uçağı arıza yapmış o yüzden şirketimin uçağıyla onu almaya Afrika'ya gideceğim. Beni ararsa ulaşamaz. Yarın nikahı biraz daha geç zamana alalım. Akşam 9 gibi. Annene söylemeyi unutmaaaa! :)))))) '

Lee ayağa kalktı. Eğer annesine arkadaşlarının yanında bunu söylerse anında dedikodu çıkar diye annesini başka odaya çağırdı. Lee " Anne Niall Annesini almaya Afrika'ya gitti. Nikaha akşam 9'a erteledi. Sana ulaşamamış. O yüzden bana mesaj attı. " Lena " Tamam kızım şimdi ben Cristal Nikah Şirtketini arar söylerim.  " Lee annesinin kolundan tuttu. " Anne, Niall kaçmıyor. Merak etme. " Lena " Sağol Lee. " dedi ve dışarı çıktılar. Lee mutfağa gittiğinden China ve Alice koltukta oturmuş konuşuyolardı. China " Tabii ki aldatıcak- Neyse susalım. " Lee onları takmıyordu. Niall'ın annesini aldatmıyacağını biliyordu. " Siz dedikodu yapmaya devam edin. Bende erkek arkadaşımla dışarı çıkıcam. " China ayağa kalktı. " Sevgilin kim?! " Lee gülümsedi " Cody. " Cody, China'nın eski sevgilisiydi. " Ondan ayrılıyorsun! " China sinirlendi. " Niyeymiş? " Lee kollarını bağdaç yaptı. " Lee! Ondan ayrılıyorsun! Çünkü o benim sevgilim! " Lee gülümsedi. " Eski sevgilin. Hatırladın mı? Seni benle aldatmıştı! China! " Lee Lena'nın yanına gitti. " Anne. Cody ile dışarı çıkabilir miyim? " Lena gülümsedi. " Tabii ki çıkabilirsin. Ama üstüne bir şey giy. " Lee Lena'yı öptü. " Canım annem benim! " dedi ve yukarı çıktı. Üstüne kırmızı kareli gömlek elbisesini giydi. Saçlarını açtı. Rahat bir ayakkabı giydi ve siyah deri ceketini giydi. Çıkarkende çantasını taktı. 

Cody kapıda Lee'yi bekiyordu. " Nereye gideceğiz? " Cody kolunu Lee'nin beline doladı. " Gidince görürsün. "


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The WantedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin