1. kapitola - škola začína

58 7 6
                                    

,,Emma? Kde mám desiatu?" kričal na mňa môj mladší brat Leo. Samozrejme. Je prvý deň školy a ja som zaspala. Posadím sa na posteli aby som zistila, koľko je hodín. Ako vždy, udriem si hlavu o poličku nad postelou. ,,Kurnik!" zakričala som. ,,Čo sa tam deje?!" kričala na mňa mama z vchodvých dverí. Akurát odchádzala do práce. Pozrela som sa na hodinky. Je pol ôsmej. Rýchlo som vstala a šla som si umyť zuby. Na raňajky nie je čas. Obliekla som si čierne legíny, biele tielko a obula biele Conversy. Pozrela som sa do zrkadla. Ešte sa musím učesať. Zobrala som si gumyčku a učesala som si svoje neposlušne vlasy do jednoduchého copu. Zobrala som si školskú tašku a vyšla som z dverí mojej izby. Pred dverami stál Leo so založenými rukami a odutou tvárou. ,,Neboj sa. Desiatu som spravila ešte včera večer. Je v chladničke," povedala som bratovi. Šla som do kuchyne a zobrala som si svoju desiatu. ,,Tati? Zobereš Lea do školy?" pýtala som sa od chladničky. ,,Choď už!" Zakričal na mna tatino a nejako som pochopila, že asi hej. Otvorila som dvere od domu a išla som na autobusovú zástavku. Čakali tam na mňa naštvaný Mike s Alexis. ,,Prepáčte. Zaspala som." ,,To je v pohode," odpovedal Mike keď nám prichádzal autobus. Nastúpili sme do 88 a viezli sme sa ku škole. Po piatich minútach ticha sa ozvala Alexis: ,,Tak čo? Si pripravená na zajtrajšiu párty?" ,,Párty?" spýtala som sa nechápavo. ,,Veď máš zajtra narodeniny! Zajtra máš 16!" ,, Aha, máš pravdu. Skoro som zabudla." ,,Ako môžeš zabudnúť na niečo takéto?!" pýtala sa Alexis. ,,Mám toho teraz veľa." ,,Ako myslíš..."

--------------------------

,,Emma!! Vnímaš?" pýtal sa ma Mike pri mojej skrinke. ,,Prepáč. Zamyslela som sa," odpovedala som. ,,Teraz máme Chlemiu, že?" pýtal sa znova. ,,Hej. A kde je Alexis?" ,,Šla na WC." ,,Aha." odpovedala som a vybrala som sa za Alexis. Spolu sme prišli k Mikeovi a šli sme do triedy.

---------------------------

,,Takže za domácu úlohu si pozriete vodíki," skončila hodinu chemikárka. Samozrejme som Fridovú vôbec nepočúvala. Celú hodinu som sa pozerala na Andrewa. Som doňho zamilovaná. Už tri roky. Má hnedé vlasy a nádherné hnedé oči. Sedí vo vedlajšej lavici. Pozrel sa na mňa. Naše oči sa stretli. Samozrejme moje šťastie netrvalo dlho. Okamžite odvrátil pozornosť inam. No, nemám u neho žiadnu šancu. Taky cool chlapec by si nevšimol obyčajné dievča ako som ja.

------------------------

Konečne sa skončilo vyučovanie. Domov som prišla sama. Mike a Alexis mali nejaký krúžok a tak som šla domov. Šla som do svojej izby a zhodila som si tam školskú tašku. Z kuchyne som si zobrala banán a hodila som sa na postel. Pozrela som sa na mobil. Mám jednu novú správu z neznámeho čísla...

Takže toto je prvá kapitola :) dúfam, že sa bude páčiť. Zatiaľ len necelých 450 slov ale kapitoly budú dlhšie. Samozrejme ďakujem za každé prečítanie a VOTE poprípade nejaký komentík :)
                                 ~cherry<3

My life &lt;3Where stories live. Discover now