Tesadüf

340 18 0
                                    

Miranın ın anlatımı

O gün canım çok sikkındı ,sevgilim olucak o adi şerefsize süpriz yapıcaktım ın gittiğimde kapıyı açan mini etekli bir kız . Neyapacağımı bilemedim bastım gittim . O kadar dalgındım ki asfaltın beni o salak araba eziyodu kolumdan biri beni çekti onun üstüne düştü kolum çizilmişti
Bana ilk cümlesi

- iyimisin . Olmuştu

- iyiyim ya sen gerçekten çok teşekür ederim

- rica ederim bu kadar dalgın olmanın sebebini özel değilse çok merak ediyorum . Bu arada adım Yaman . Senin ?

- Ya şey ben çok kötüyüm istersen bi yere oturup bişeyler içelim orda konuşuruz adım mira .

Yaman: olur benim bildiğim çok güzel bi yer var.

Yaman ın dediği yere gittik gerçekten güzel bi yerdi başımdan geçenleri anlattım . Sonra

- benim altınkoya gittim gerek . dedim

- Ciddimisin benim de oraya gimem lazım istersen arabayı ben kulanayım birlik te gidelim sen hiç iyi değilsin . Dedi

Bu teklif bana çok iyi gelmişti hemen kabul ettim. Birde baktım Yaman selim amaçlara gidiyor . Ben hemen içeri geçip atağına uzandım .

Çocukta çok yakışıklı ha hem çok kibar yaa (iç ses)

Odama beren in uçarca dalışiyla ken dime geldim .

B : Abla hemen anlatıyosun bizim kızlar seni görmüş asfaltın seni araba carpıyomus bi cocuk tutmuş seni, ooo hı tamam anladım ben ee aranızda bişeyler varmı ?

M : Beren tatlım rekor kırdın yavaş yavaş sor .

Beren e herseyi anlattım sağolsun lafımı bitirir bitirmez hemen anneme yetiştirdi.

Sude : miraaaaaa! Çabuk buraya gel

Hemen istemeye istemeye indim .

M : efendim anne .

S: Ya sen nasıl böyle bişey yaparsın hem neden bu kadar dalgındın ?

M : Ya şey orkun u başka bi kızla yakaladım

Aslında yakalamam iyi oldu hem zaten bi müddet son aramızdaki aşk bitti (iç ses)

S: ne mira emin misin ? Bu bi rezalet orkun uda dinleyelim .

M : Anne ne dinlemesi gördüm gördüm kızın eteği sadece 3 4 parmak boyunda önü komple açık yani daha neyi dinliycem ve bana sakın ısrar etme !

S : bana bak küçük hanım hemen orkunu ara ve bi kafede konuşun siz tam 4 yıldır sevgilisiniz.

M : evet anne sevgiliyi ama artık bitti anne anlamiyorsun heceleyim ay -rıl - dık ve ben odamdayım !

S: Sen ne zamandır karşıma böyle geçip bağrıyorsun?

Annem konusana kadar ben odama gitmiştim bile Hayır anlamadığım annem niye bu kadar tepki verdi .

Dışarıda küçük bi yağmur başladı camdan baktığımda selim amacıyla mert onu geçiriyordu .

Arkadaşlar biraz kısa oldu ama diğer bölümleri çok daha uzun yapıcam umarım ilk bölümü beğenmissizdir bu kitabı miraya aşıkları için yazıyorum. Hepinizi seviyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım

kuyruklu yıldız aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin