Vacation

50 7 2
                                    

De laatste schoolweek en dat betekent dat er geen lessen meer zijn. Nynke, Ashley en Aliza zitten bij de rookhokjes op het plein ze kijken de kant op van Jasha. Dan zegt Ashley "Jongens ik denk dat ik hem echt leuk vind" . De meiden kijken Ashley geschrokken aan. Nynke begint te lachen, Aliza begrijpt waarom ze lacht en zegt "We wisten het al. Je word al gek als hem ziet" Ashley probeert op een ander onderwerp te komen, maar dan ziet ze dat Jasha haar kant op komt. "Hey Ashley ik vroeg me af of je nog wat gaat doen na school." Ashley is even stil en zegt "Nee eigenlijk niet" Jasha lacht en zegt "Mooi dan zie ik je na school" Jasha loopt weg en de meiden beginnen te gillen. Daar komt Joyce al met Samuel ze lopen weer eens hand in hand over het plein. "Die 2 hebben al 2 jaar een relatie word het niet saai? Ik zal me dood vervelen als ik maar 1 jongen kon doen" zegt Aliza. De meiden lachen en de bel gaat. Later in de klas komen Karima, Anouk en Imane er ook bij zitten. Ze vroegen zich af waar Dioni was. Ten minste Anouk. Dioni en Anouk vinden elkaar al leuk sinds het begin van het schooljaar alleen geven ze het niet toe. "Oh shit daar komt die" zegt Anouk, maar dan ziet ze waarom Dioni zo laat was...

One big messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu