Secrets

45 7 0
                                    

Dioni loopt de klas binnen en Anouk staat gelijk op. "Wat is er met je oog gebeurd" Dioni durft Anouk niet aan te kijken. Dioni de jonge die altijd spontaan is en geen blad voor zijn mond heeft durft Anouk niet eens aan te kijken. Anouk grijpt naar zijn hoofd en kijkt naar zijn oog. "Oh shit niet weer je vader he?" Zegt ze. Dioni loopt door en gaat naast Samuel, Kaj en Cassius zitten. De leraar komt binnen en iedereen gaat zitten. " Oke jongens jullie laatste week en dit betekend dat we leuke dingen gaan doen" Aliza schreeuwt zoals altijd door de klas "Oostenrijk toch?" De leraar lacht en zegt "Ja dat klopt morgen gaan we naar Oostenrijk" iedereen begint te praten en te lopen door de klas. Kaj schreeuwt "Gaan we allemaal op aparte kamers?" De leraar zegt "Nee er komen kamers voor max. 6 personen." Samuel en Joyce gaan zoals altijd weer met elkaar, maar Nynke die altijd al jaloers is geweest op ze zegt "Ik kom mooi bij jullie op de kamer. Toch Aliza?" Op dat moment komen Felicia, Diana en Nicole de klas in. Ook wel de "meangirls" van de klas. Altijd met zijn 3e en ze weten alles over iedereen. Aliza schreeuwt "Ogja daar heb je hun ook weer hoor" iedereen begint te lachen. Diana zegt "Ag hou je mond toch dom wicht." Aliza wilt net wat terug zeggen, maar de leraar waarschuwt de meiden al voordat er een ruzie komt. Anouk loopt ondertussen naar Dioni en geeft hem een kus op zijn wang. "Dioni is het weer je vader?" Dioni knikt ja en zegt "Ik wil het er niet over hebben" Anouk zegt "Is goed. Zullen we samen op één kamer?" Dioni kijkt naar Anouk en zegt "Is goed ik dacht er ook al aan. Dan kunnen we doorgaan waar we waren gebleven." De bel gaat en iedereen gaat naar huis, maar Jasha en Ashley gaan na school iets leuks doen. Ze gaan naar Vondel en daarna gaan ze iets eten bij een gezellig restaurant. Ashley had hier niet eens over kunnen dromen. Jasha die al zijn carrière aan het plannen is als DJ wilt met Ashley na school nog wat doen. Ashley komt thuis en belt Joyce. "Joyce hey wat doe je?" Joyce zegt "Wat denk je haha?" Ashley wilt het niet eens weten dus zegt ze gelijk "Ik was vandaag met Jasha en ik weet echt niet wat ik moet doen." Joyce begint te lachen en zegt "Doe wat je gelukkig maakt lieverd!" Ashley moet ophangen en dat vind Joyce niet erg, want ze was bezig met Samuel. "Ik zie je morgen." Zegt Joyce en ze hangt op. "Dat duurde lang" zei Samuel en trok Joyce weer onder de dekens. Samuel en Joyce waren al zo lang samen dat ze ondertussen alles al hadden gedaan. Samuel trok haar kleren uit, maar toen kreeg Samuel een bericht van Nynke: "Hey Samuel het was gezellig gisteren.", voordat Samuel ook maar iets kon zeggen schreeuwde Joyce het uit ze pakte haar kleren en trok de deur kei hard achter haar dicht.

One big messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu