Ayaklarımı yerde sürterek banyoya girdim. Kapı çalma alışkanlığım olmadığı için banyoda küçük kardeşim dilanın yanaklarına köpük sürüp jiletle aldığını gördüm.
-hey ne yapıyosun bırak onu hemen
-abya şen dit ben decem
Onu kucağıma alarak odasına götürdüm.
-şimdi dila uslu uslu giyin yoksa
Baş parmağımı ona doğru salladım. Yavaşça kafasını kaldırdı ve tamam anlamında başını salladı. Gülerek odadan çıktım. Salona gittiğimde annemin nermin teyze ve dedikoducu tayfasıyla çekirdek ve kola günü yaptığını gördüm. Acaba yine kimi çekiştirdiler. Annemin koltukta horladığını gördüm. Pardon annem horluyo mu. Telefonumu çıkarıp hemen videoya aldım ha-ha yaşasın şantaj. Annemin salyalarına zum yaptıktan sonra odama çıkıp hazırlanmaya başladım. Spor kıyafetlerimi giydikten sonra saçımı sıkı at kuyruğu yaptım,telefon ve kulaklığımı alıp evden çıktım. Sahile doğru yürümeye başladım. Şarkıyı açtım ve koşmaya başladım. Gözlerimi sadece bir noktaya sabitledim ve hızlandım. Yanımda dondurmacıyı görünce durdum ve yürümeye başladım. Telefon kabımın arkasında 10 lira vardı iyiki. Karşımda duran adama çilekli 3 top dedim ve şansa bakın ki adam bana 3 top karamelli dondurma verdi. Sadece çilekli dondurma almak istemiştim. Ama kafasında sorun olduğunu düşündüğüm adam bana karamelli dondurma vermişti. Karamelli dondurma sevmezdim çilekli her şey benim için her zaman ön plandadır. Artık arkamdaki insanlar iteklemeye başlayınca bende açtım ağzımı.
-bak amca ben sana çilekli dedim karamelli verdin çilekli ver bana be
-zaten sende karamel gibisin kızım biraz tatlı biraz acı al işte çok güzel
-oha bbbşştt lan adam 63 yaşına gelmişin bana yazıyon ağır ol valla o saçının altında silikon beynini alır karamelli dondurmaya sokup çıkartırım!!
Atar yapmıştım feci şekilde.
Yanıma biri geçince kafamı çevirince siyah deri bir ceketle karşılaştım. Aa valla çok tatlısın çokta güzel kokuyosun gel senle evlenelim biz olmaz böyle. Kafamı kaldırınca değişik ve aşırı derecede tatlı bir suratla karşılaştım. Elimdeki dondurmayı aldı ve çimenlere attı.
-çevre kirliliği yapıyosun ne atıyon yere çöp var yanında
Beni takmadan adamın elindeki kalığı aldı ve 3 top çilekli dondurma koydu ve elimi verdi.
-do svidanya
-yebat sanada do svidanya
Rusça konuşmuştu anlamlarını boşverin off tamam
do svidanya=görüşürüz
Yebat=boşverin kötü o
Başımı salladım ve dondurmamla birlikte banka oturdum. Denize doğru uzun süre bakmıştım ve önümden geçen ve çığlık atan çocuklar sayesinde havanın karardığını anladım. Eve doğru yürümeye başlayınca birinin beni takip ettiğini hissettim. Garipti. Etrafıma baktım ama kimse yoktu. Eve hızla girdim. Işıklar kapalıydı. Hemen ışıkları açıp televizyondan şarkı açtım. Üstümdekileri fıydırıp attım ve sadece iç çamaşırımla gezmeye başladım. Hayalimdeki meslek victoria secret angel gibi olmak yani orda çalışmak. Bunu birilerine söylemeye utanıyorum çünkü oraya girebileceğim mümkün değil. Hayır fiziğim güzel ama benim olduğumu nerden bilebilirler ki. Neyse ekmeğimin arasına nutella sürdüm ve kolamı alıp televizyonun karşısına yayıldım. Kendime dizi ararken foxcrime de true bloodu görünce durudum ve ayaklarımı kendime çekerek izlemeye başladım. Bi süre sonra kapı çaldı. Kapıyı ardına kadar açınca karşımdakinin bu sabah bana do svidanya diyen çocuktu. Beni baştan aşşağı süzdü ve o an aklıma dantelli iç çamaşırlarımla olduğum aklıma geldi. Hemen kapıyı kapattım.
-giyin ve kapıyı aç
Ses çıkarmadan kıyafetlerimi giydim ve kapıya kulağımı yasladım.
-ne istiyosun sapık mısın?yoksa beni mi takip ettin
-hayır aptal ve bi o kadarda salak kız yan komşunuzum
Yani annemin geçen bana övüp durduğu taşıncak çocuk buydu.
kapıyı yavaşça açtım ve elindeki tabağa baktım. Yaklaştım ve üzerindeki karamel kokusu hemen burnuma geldi.
-karamel
Diye mırıldandım. Oda burnunu çekerek.
-çilek
Dedi. Dediği şey kıkırdamama sebep oldu. Sesi çok hoştu. Hayır sapık değilim sizi kafirler oruç tutun. Konu sapmadan anlatıyım hem sert hem yumuşaktı çilek derken bile emir verir gibiydi. Gözleri bal köpüğüydü saçları dağınıktı ve ilk tanışmamız dondurma olmuştu. Elimi saçlarımdan geçirdim.
-şeyy içeri gelmek ister misin?
-onun için gelmedim annem bunları zorla yolladı meraklı değildim zaten al
-allah allah ben sana meraklıyım ya odun kılıklı acaba o saçlarının altında beyin var mı senin?
-acaba o kafatası içindeki silikon beyin mi?
-hey o benim lafım hırsız
Küçük çocuklar gibi ellerimi göğüsümde birleştirdim. Keklerin kokusunu şimdi almıştım ve çok güzeldi. Elimi peçeteye uzatırken elime vurdu.
-hani meraklı değildin
-ya versene tanımadığım ama tatlı olduğunu tahmin ettiğim teyzecim bana yollamış
Hemen tabağı elinden çektim.
-bitince dolu olarak veririm iyi geceler saçının altında beyin olmayan çocuk
-birazdan rüyasına dabbe giricek silikon beyinli kız kabuslu geceler
Güldüm. Korku filmlerine inanmazdım çünkü öyle şeyler olmayacağını bilirdim. Hah(!)yemişim korkusunu.
-eminim öyledir
Güldüm başımı salladım ve kapıyı kapattım. Altımı hemen çıkarıp bi yere fırlattım. Annem babam ve dila aile toplantısında olmalı yani evde 1 hafta yanlızım bu demek oluyo ki evde gizemle birlikte gizem&ilayda şeyk şeyk yapıcaz. Hemen gizemi aradım.
-napıyon lan gevişko
-oturuyom silikon sen
-kek yiyom kakaolu
-öküz bensiz yiyom dimi hayvan boğazında kalsın
Yalandan öksürmeye başladım.
-ahanda tuttu yeminle tuttu
-cık
-tutmadı mı?
-hayır neyse annemler 1 hafta evde bize geliyon nermin teyzeye söylersin bi şeyler artık hadi büyük çanta al içine abur cubur dolur yoksa almam seni eve hadi öptüm tikkatli gel
-ay bi nefes al hadi geliyom
Telefonu kapatınca salonu topladım ve altıma mavi şort giydim. Dolaptan buzları çıkarıp çilekli milkshakenin içine koydum ve cam masaya koydum. 17 dakika sonra kapı çalınca kapıyı açtım.
-sonunda gizem
-ay sabret ilayda geldik işte hadi aç çantayı çıkar içinden yiyecekleri
-nermin teyzeye ne dedin
-mervelere çalışmaya gidiyom dedim salak 2. Kızına gidiyom dedim
-iyi iyi aferin
Gizemle yayılıp bütün her şeyi yedik sonra sehpayı kenara çekip victoria secret şarkısı açtık ve podyumda yürü gibi yürümeye başladık. Topuklu ayakkabılarımı giymiştim. Tabi ikimizde sadece iç çamaşırları vardı. Ben kedi kız yürüyüşü yaptım gizem ise kafasını patlatıyodu sadece o kadar. Telefon çalınca şarkıyı kıstık. Hayır çalmamış sadece özel numaradan mesaj.
Kimden;Özel numara
Kızlar çok güzel yürüyosunuz hele hele sen ilayda
Kime;Özel numara
Kimsin sen abaza beyşişkomanyatiközürlüözelnumara
Kimden;Özel numara
Kim olduğumu söylersem gizli olmamın anlamı kalmaz
Kime;Özle numara
Hadi kardeşim uza sen bi!!
Telefonumu kenara attım ve kendimide koltuğa attım. O anda kafamı koltuğun sivri yerine vurdum.
-ahhhh kafaaaaammm!!gizem gazlı bez bi şey getir ay kafaamm
Gizem hemen acil yardım dolabına koştu. Elimi çarpan yere götürünce ciddi anlamda kanadığını farkettim. Bulanık görmeye başladım. Ama ben ilaydayım dayanırım.
-ilayda hiç bi şey yok kalk yan komşuya yürü
-ayy o öküzün evine mi?
Gizem koluma girdi ve kapının anahtarını alıp evden çıktık. Evden çıkınca bi şey giymediğimi fark ettim. Gizem eve hızla girdi kıyafetlerimi giydirdi ve yürümeye başladı. Kapıyı çaldık ve kapı sert şekilde açıldı. Gizem artık beni taşıyamayınca zıplattı.
-ahh salak napıyon sen
-ayyhh dur ilayda ımm şey sizde gazlı bez,tentürdiyot krem falan var mı bizde bitmişde
İşte o kokuyu aldım. Karamel. Birden o koku daha yakınıma geldi. Bedenim yumuşak yatakla buluştu. Gizem o vurduğum yeri açtı ve adını hala bilemdiğim çocuk soğuk bi şey sürmeye başladı. İç çektim. Elini hafifletti. Gülümsedim sadece. Bir süre sonra gizemin sesini duydum.
-şey saat kaç acaba
- bir buçuk
-oha...afedersin biz gidelim artık
Ardından tanımadığım kadın sesi.
-hiç bir yere gitmiyorsunuz azra hanım sizi bana emanet etti
Annem ahh annem. Bizi tanımadığımız insanların eline bırakmış tüüüü.
-kaan odana çık ben ilgilenirim
Yavaşça elime dokundu ve ayağa kalktı sonra adım sesleri. Kadının sesi kulaklarımda yankılanmaya başlamıştı.
-şimdi doktor gelir tatlım tatlım
Kafamı daha rahat bi pozisyona getirdim. İlk günden rezilliğim ve sakarlığımı ele verdim. Eyy selam olsun rezillik eyy selam olsun sakarlık.
Heyy sellaam çok sevdiğiniz vini uehera ile karşınızdayım. Lütfen oy ve yorum yapın. Oy ve yorum yapanlar sizleri çok seviyorum yeni bölüm bu gece gelir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAMEL
RandomSadece çilekli dondurma almak istemiştim. Ama kafasında sorun olduğunu düşündüğüm adam bana karamelli dondurma vermişti. Karamelli dondurma sevmezdim çilekli her şey benim için her zaman ön plandadır.