POV Naomi:
Vandaag is de eerste dag op mijn nieuwe school!
Ik ben best wel nerveus want ik ben best onzeker over mijn stem! Straks ben ik niet goed genoeg?!
Het toelatingsexamen was heel erg moeilijk! Je had 4 auditie's die super moeilijk waren, 2 dans auditie's en 2 zang auditie's. Gelukkig heb ik het gehaald! ''Naomi kom je beneden? Je moet over 20 minuten op school zijn!'' roept me broer Justin. ''Ja ik kom er aan!'' roep ik snel terug. Mijn broer is Justin bieber ja je hoort het goed Justin bieber. Ik vertel het alleen tegen niemand want ik wil dus echt niet populair zijn! Maar goed ik moet dus opschieten want Justin brengt me naar school, naja zet me ietsje voor school af zodat niemand het ziet. ''Naomi we moeten nu echt gaan je ontbijt maar in de auto!'' roept Justin ongeduldig. ''Ik kom al ik kom al'' roep ik lachend terug.
In de auto onderweg naar school voel ik me wel nerveuzer worden. ''Justin straks vinden ze me niet aardig?! Of is me stem niet mooi genoeg?!'' Zeg ik paniekerig. ''Naomi ze gaan je echt aardig vinden en ze gaan je stem super mooi vinden!'' zegt Justin zelfverzekerd. ''Oke ik hoop dat je gelijk hebt!'' zeg ik nog steeds een beetje bang.
We zijn op de plek aangekomen waar justin me uit laat stappen. Ik stap snel uit en loop het laatste stukje naar school. Als ik op school aan kom is het al best druk. Ik loop naar de balie om m'n rooster te halen en een kluissleutel. ''Hoi, jij bent vast Naomi Bieber!'' zegt de vrouw achter de balie vrolijk. ''Hoi, ja dat ben ik!'' zeg ik vrolijk terug. ''hier heb je je rooster je zit in klas 1MD4 en je hebt kluisje nummer 64. Je eerste les is zang in lokaal 05'' zegt de vrouw lief. ''dankuwel!'' ik bedank er snel en ga op zoek naar me kluis. Ik leg me dans kleding in me kluis en en loop naar lokaal 05. Ik klop op de deur en doe hem open. ''Hoi, jij bent vast het nieuwe meisje Naomi?'' vraagt een vrouw. ''Ja dat ben ik. '' antwoord ik een beetje verlegen. ''Wees niet verlegen! Ik ben Amy je mentor en zang leraar, en dit is je nieuwe klas! Stel je anders even voor!'' zegt Amy vrolijk. ''Oke, Nou ik ben Naomi ik ben 17 jaar oud. Ik ben vanuit Canada hier heen verhuist omdat hier betere scholen zijn en ik hou heel erg veel van muziek.'' Zeg ik. ''Oke bedankt Naomi! Ga maar naast Charmaine zitten, Charmaine is dat lange meisje met bruin haar achterin.'' Zegt amy. ''hee ik ben Charmaine'' zegt het meisje naast me. Ze lijkt me wel aardig. ''hoi ik ben Naomi!'' zeg ik vrolijk.
De lessen zijn afgelopen en het is echt een leuke school! Eerst haatte ik school zo erg maar dit is echt leuk! Ik ben blij dat ik hier heen ben verhuisd! Ik ga snel naar de plek waar Justin me op komt halen en dan naar huis de dans oefenen die we morgen moeten kennen. Ik hoop dat morgen net zo leuk word als vandaag!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hooi! dit is het eerste hoofdstuk van dit verhaal! ik hoop dat jullie het goed vinden en dat er niet veel spelfouten inzitten!
xx Naomi
JE LEEST
Mr. Popular
FanfictionHeee! Ik ben Naomi Bieber. Ik zit met mijn 2 beste vriendinnen op het royal collega of music in Londen. Dit is een muziek school in Londen, iedereen die hier op school zit is heel erg getalenteerd. Onze passie is ook muziek. Op onze school zitten zo...