06. School opdrachten.

54 7 0
                                    

''TRINGGGGG'' Gaat mijn wekker om half 10. Ik stap me bed uit en loop naar m'n eigen badkamer en ga douche. Als ik heb gedoucht heb loop ik naar mijn inloop kast en pak een broek en een trui met hipster er op en kleed me aan. Het is nu 10 uur en om kwart over 10 komen Elena en Charmaine zodat we samen naar school kunnen lopen. Ik ga naar beneden en pak wat brood en de pot nutella. Ik heb echt een nutella verslaving! Ik ontbijt snel en pak me school tas in. Gelukkig hoeven we niet zoveel mee te nemen alleen dans kleding en een muziek schrift want vandaag hebben we alleen dans en muziek lessen. Ik vind deze school echt heel leuk! Iedereen houd van muziek, zingen, dansen en acteren.

''DING DONG'' Hoor ik de bel gaan. Dat zijn vast Charmaine en Elena. ''Heee meiden!'' Roep ik vrolijk als ik de deur open doe. '' Uhm hallo ik heb hier een pakketje voor Meneer Bieber.'' Hoor ik ineens een mannen stem. Ik schrik me dood en zeg snel sorry. De man begint te lachen. ''Geeft niet meid maar ik moet een handtekening hebben van Meneer Bieber voor dit pakketje.'' Zegt de man. ''JUSTIN EEN PAKKETJE VOOR JE.'' Roep ik naar boven. ''Is dit pakketje voor Justin Bieber?!'' Vraag de man bijna fangirlend. ''Uhm ja als dit adres en Meneer Bieber erop staat wel ja.'' Zeg ik lachend. ''Sorry dan ik net een fangirl leek maar mijn dochters zijn helemaal verliefd op uw broer, het is uw broer neem ik aan?'' Zegt de man. ''Jaa ik ben dit meisje haar broer.'' Zegt Justin vrolijk. ''Wat leuk! U moet hier tekenen. En zou ik een handtekening voor mijn dochters mogen?'' Vraagt de man. ''Jaa natuurlijk mag dat! Kom anders vanavond koffie drinken met uw dochters! Dat zou onze moeder vast wel gezellig vinden!'' Zegt Justin. ''Ja zal ik doen, als verrassing voor me dochters!'' Zegt de man blij. Justin en ik lachen even en dan zie ik Elena en Charmaine aan komen lopen. ''Jus ik moet naar school!'' zeg ik snel tegen Justin en geef hem een kus op z'n wang en loop naar de meiden toe. ''Wie was die man?'' Vraag Charmaine nieuwschierig. ''Dat was de postbode.'' Zeg ik lachend.

Eenmaal opschool aan gekomen doen we onze danskleding in onze kluis en gaan naar de zangles van Amy. Amy geeft echt goed les! Als we bij de deur zijn kloppen we snel. ''Kom binnen.'' Hoor ik Amy zeggen. We lopen naar binnen ''Hallo Mevrouw.'' Zeggen we alle 3 tegelijk. ''Hallo dames, waar komen jullie zo laat vandaan?'' Vraag Amy. ''Mijn moeder had gebeld dat wij wat later terug zouden zijn omdat we gister laat terug vlogen vanuit Nederland.'' Zeg ik tegen Amy. ''Oja zoiets had ik gehoord van Stan de directeur. Ga maar snel zitten dames.'' Zegt Amy. De meiden en ik lopen naar onze plekken en gaan zitten. ''Vandaag gaan we het lied Fight song van Rachel Platten zingen. Ik wil dat jullie dit lied in een groepje van 3 gaan zingen en gaan jullie dus ook de tekst verdelen. De groepjes mogen jullie zelf maken en ik wil graag dat jullie het volgende week uitvoeren op het podium in de kantine.'' Zegt Amy. ''Naomi, Char, zullen we deze iodracgt samen doen?'' Vraagt Elena. ''Ja is goed!'' Zeggen Charmaine en ik tegelijk. We duiken met z'n 3e een van de studio's in die we in het lokaal hebben en gaan het hele lied doornemen. ''Ik denk dat we het beste het refrein gezammelijk kunnen zingen en de coupletten verdelen? Want het refrein samen klinkt krachtiger.'' Zegt Charmaine. ''Ja dat is een goed idee!'' Zegt Elena. ''Ja vind ik ook!'' Zeg ik. We zingen het lied nog een paar keer en kijken hoe we de rest verdelen tot dat we de bel horen gaan. We hebben nu 3 uur dans les.

''Hallo dames en heren, vandaag gaan we dansen op Loyal van Chris Brown. Deze les gaan we de hele choreografie leren en in de pauze treden jullie op met deze dans in de kantine.'' Zegt James de dans leraar.

Als we de hele dans kennen nemen we hem nog een paar keer door. Het is een super leuke dans! Ik hou ook heel erg van de stijl hiphop. Over een kwartier begint de pauze en over 10 minuten moeten we verzamelen bij het podium. Ik vind het echt leuk om op te treden voor de school want daarna krijg je altijd super leuke complimenten!

''Jongens en meiden komen jullie we gaan zo beginnen!'' Roept James. ''We komen er aan'' Roepen we. Ik moet gelijk op als de dans start en pas iets later komen Elena en Charmaine. 

Als we klaar zijn met het optreden klapt de hele kantine voor ons en ze roepen dat het goed is. Ik lach de choreografie was best makkelijk vergeleken met de vorige paar choreografieën ik loop van het podium af. Ik zoek snel Elena en Charmaine die al de kantine in zijn gelopen om gedag te zeggen want ik moet snel naar huis om Justin te helpen met z'n nieuwe single. ''Char, El, veel plezier nog! Ik moet Justin gaan helpen doei meiden!'' Zeg ik ''Doeii Naom.'' Zeggen Elena en Charmaine tegelijk. Ik loop naar me kluis en pak me muziek boek eruit en loop naar huis.

''JUSTIN IK BEN THUIS!'' Roep ik naar boven. ''Kom maar ik kan je hulp goed gebruiken.'' Roept Justin. Ik lach ''Ja is goed kom zo'' Roep ik terug.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hee lieve mensen!

Hier is weer een stukje voor jullie. Ik hoop dat het lang genoeg is!

Hebben jullie een leuke vakantie?

Volgende week kan ik nog gewoon uploaden maar vanaf 8 augustus weet ik niet of ik kan uploaden want ga dan 9 dagen naar Italië en ik weet niet zeker of ik daar goede wifi heb! Ik hoop het wel want dan kan ik gewoon leuke stukken voor jullie uploaden! 

Tips zijn welkom!

XX Naomi

Mr. PopularWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu