Böldüğüm için bağışlayın Profesör.Erda Iğıl ' ı idareden çağırıyorlar. "
Genç kız ismini duymasıyla biran şaşkınlığa ugrasada Profesör ve öğrencilerin kendisine sinirle baktığını gördüğünde hızla toparlanıp idareye doğru yola koyuldu . Birkaç kat ve uzun koridorun sonunda nihayet üzerinde idare yazan kapının önüne gelen genç kız derin bir nefes alıp kapıyı çalmadan içeri girdi...
...
Karan iş çıkışı kardeşini almak için arabasının yönünü değiştirerek okulun yolunu tuttu.Yorucu bir günün sonunda ancak meleği sakinleştirebilirdi onu . Nasıl da çabalamıştı okula devam edebilmek için , düşündükçe gülümsemesi daha da arttı . Yavaşça gözü aynaya takıldığında kendine hayret etti gülüyordu!Evet Karan ADAL gülümseyebiliyordu lakin ailesi bile onun makineden ibaret olduğunu söylüyordu, kurulu bir makine . Şuanı kaydedip babasına göstermek istedi sonra vazgeçti çünkü genç adama bebekken bu ismi vererek onu karanlığa mahkum eden babasıydı . Karan...
Tekrar aynaya baktığında eski haline çoktan geri döndüğünü farketti . Sert olması gerekiyordu ve yeri geldiğinde acımasız . 34 yıllık yaşamı boyunca öyle olmaya çalışmıştı bu saatten sonra istese de değişemeyeceğini anlayalı çok olmuştu . O Karan ADAL dı ve kimse bu gerçeği görmezden gelemezdi.
Düşuncelerden kurtulduğunda okulun önüne gelmiş olduğunu farketti genç adam . Yavaşça arabasından indiğinde bütün bakışların kendi üzerinde olduğunu biliyordu ama önemsiyor muydu ? Hayır ! Ağır lakin etkili adımlarla idarenin bulunduğu bölüme kadar geldi ve gördüğü ilk sekretere emirleri yağdırmaya başladı."Nasıl yardımcı olabilirim ıı şey isminizi bilsem istediğiniz her konuda yardımcı olabileceğimden eminim "
20 li yaşların ortalarında olan kadının yılışık tavrından tiksinen adam içten içe yüzün buruşturdu ama gerçekte hiçbir mimiğinin oynamadığından emindi.
"Erna ADAL üniversite 1.sınıf mimarlık öğrencisi yanıma istiyorum. "
Adamın bu çıkışına anlam veremeyen genç kadın konuşmasına devam etti .
" Tabi siz söyle oturun ben size bir kahve ikram ed..."
"Erna Adal ı istiyorum.Hemen!"
"T.tabi hemen çağırıyorum."
Birkez daha içten içe gülümsedi genç adam .Hâline...
<3 Evet canlar tanıtımsı bir bölümle karşınızdayım olanlar , olacaklar ,olaylar olaylar bakalım neler olacak ... Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALINAŞK
General Fiction"Sevmek?" "Seninle güzel." "Sevişmek?" "Seninle güzel." "Aşk..?" "Seninle..."