#10

53 11 2
                                    

Και ξαφνικα εκει που ειναι ολα ωραια και πραγματικα πιστευεις πως εχεις βρει την ευτυχεια... Ταραταααα... Ερχεται το ατομο που θα τα χαλασει ολα . Αυτος που με μονο μια φραση θα σε κανει να σκεφτεις τα παντα απο την αρχη . Τις επιλογες σου,τα λογια που εχεις πει σε πολλους, τα δικαιωματα που εχεις δωσει .. Τα παντα και εκεινη την στιγμη δεν ξερεις αν εχεις κανει κατι σωστο. Θεωρεις ολες τις κινησεις σου λανθασμενες ή ισως εχεις αμφιβολιες για αυτες. Και ξαφνικα βρισκεσαι σε ενα μονοπατι. Σε ενα μονοπατι που για να ξεφυγεις πρεπει να αποφασισεις αναμεσα σε δυο δρομους. Ο ενας δρομος μοιαζει να ειναι γνωστος αλλα δεν σε ενοχλει σου αρεσει αυτο το γνωστο, το κλασσικο. Εκλυει μια ζεστασια που σε χαρακτηριζει και την χρειαζεσαι για να προχωρισεις στην ζωη σου. Απο την αλλη το αλλο μονοπατι μοιαζει να ειναι διαφορετικο, καινουριο. Αυτο δεν ξερεις πως να το αντιμετωπισεις. Αμα διαλλεξεις εκεινο ολες οι παλιες σου επιλογες θα εξαφανιστουν και αυτο ισως να ειναι το χειροτερο πραγμα που θα εχεις κανει. Απο την αλλη παλι ισως να ειναι και το καλυτερο. Ισως αυτο το μονοπατι κρυβει ανθρωπους που μπορουν να σου προσφερουν χαρα, ευτυχια και αγαπω περισσοτερο απο οσο ηδη ως τωρα εχεις δεχτει. Και εσυ καθεσαι εκει απεναντι κοιτωντας χωρις να ξερεις ποιο μονοπατι να διαλλεξεις....

Σε αυτο το κεφαλαιο θα ηθελα να μου πειτε τι θα κανατε εσεις τοτε ...

Και μολις φτασαμε στο δεξατο με 161 views και 58 votes. Σας ευαχριστω παρα πολυ....

"My own phrases "Where stories live. Discover now