GEZINME FASLI

236 17 1
                                    

~PERCY~

Jason, adamım bu okul gerçekten süper bir okulmuş. Sen birileriyle tanıştın mı?

-Hayır. Sen?

-Hayır. Ilk seninle tanıştım. O zamannnnnnn gelde yeni birileriyle tanıyalım Kaynaşalım.

Beraber okul turu yaptıktan sonra sınıflarımıza baktık ve birkaç dersimiz ortaktı .

Benim ilk dersim yunan mitolojisi idi. (BU DERSI ISTEYEREK ALMISTIM) Jason ın ilk dersi ise geometriymis.

Ben sınıfa gittim ve kafamı masaya yasladım ve baktım. Bir çocuk geldi ve arkasından bir kız geldi. Cocukta tip yoktu ama kızda baya baya bir tip vardı.

Çocuk kaslı sanki bir yaz kampında demir övmüş gibi. Yeni kesilmiş kıvırcık saçları vardı. Asker ceketi ve kot pantolonu vardı.

Kızın ise kırmızı bir elbisesi vardı ama normal değildi bu elbise. Cok parlak ve yeni açmış kırmızı karanfillerden yapılmış gibiydi. Düz karamel saçlarıyla çok güzel gözüküyordu.

Çocuk espiri yapıyor ama kız hiç taviz verip gülmüyordu yada gülümsemiyordu. Ama çocuğun yaptığı espiriler baya komikti yani.

Hemen önümdeki sıraya oturdular. Tanışma faslına geçtik. Çocuğun adı Leo imiş . Kızın adıda Kalipso'ymuş.

Leo'nun anne babası yokmuş. Kalipso'nunda sadece babası varmış. Adı Atlasmış. Bir albaymış.

En sonunda zil çaldı ve yeni yeni tipler gelmeye başladı. Bir kız ve bir erkek el ele tutuşa tutuşa geliyordu.

Çocuğun yanağında bir yara izi vardı. Ama yakışıklı biri ve yara izi onu daha yakışıklı göstermekteydi.

Kız ise bir bahar günü gibi güzeldi. Sarı saçlarını arkadan örgü olacak şekilde başlamıştı. Bu onu daha daha daha da güzel göstermişti ki birden bana baktığını gördüm.

Aslında bana bakıyordu. Sevglisi başka yere oturdu. Arkadaşlarının yanına. Kiz ise benim yanıma gelip:

-Burası boş mu ? diye sordu

Bende evet dedim ve elimi uzattım.

-Merhaba. Ben Percy Jackson.

-Merhaba bende Annabeth Chase.

MELEZLER LISEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin