Eve Dönüş

64 4 0
                                    

Sabah saat 6 da kalktım. Ben alışkın olduğum için evde bitek amcam ve ben uyanıktık bu gün 12:30 da uçağı olduğu için rüzgar 10da uyanmak istedi bi mafyaya göre fazla neşeli bu çocuk benim okuluma yani Demirkan okuluna gideceğim düşüncelerimden ayrılmama amcamın sesi oldu .

'Aleyna'

'Efendim amca '

'Aleyna şu bizim ortakların Gürler holding saldırıya uğramış'

'Evet amca haberim var dün yardıma adamlarla gitmiştim '

'Aferin. Rüzgar da geldimi'

'Keşke gelmeseydi '

'Neden '

'Amca rüzgar sürekli dayak yedi salak işte dövüş ders i almasına gerek yokmus güçlüymüş gördük güçlüyü'

'Seni duydum '

'Olum sen bu gidişle fazla yaşamasın'

amcam bunu derken elini kaldırdı bende çak yaptım biz gülerken yengem aşağı iniyor du . Hemen rüzgarın yanına giti.
Rüzgar ın yanağını sıkarak

'Uğraşmayın benim oluşumlar'

'Ahh . Anne ağrıyor zaten sıkma.'

Biz amcam tekrar gülerken yengem yanaklarını bırakıp

'Of olum sen nasıl başarıyor sun Aleyna yani hiç bir şey olmadan geliyo ara sıra sadece vuruluyor sen her gittiğinde dayak yiyosun anlamıyorum.'

Yengemin bu konuşması beni gururlandırırken amcam

'Diyorum dövüş derslerine gir diye girmiyor.'

'Amca sen merak etme ben babama dedim bizim okulun seçmeli Dersleri var . Ona savunma sporu ekledim ayrıca bide bizim rüzgar silah kullanamadığı için bide silah ve yaycılık dersi var yani kısacası artık kaçamaz. '

Amcam bu dediğime gülerken bende rüzgar a pi* small yaptım bu sırada amcam

'Şimdi kaçta görelim rüzgar bey. Aleyna adamlarla haber ver size çelik yelek hazırlasınlar saat 10 olmuş hadi hazırlanın size .
Biz amcamın dediğini yapmak için giderken adamların başında duran ahmet e haber verdim oda getirdi ben 15 dakkikada bavul hazırladım sonra dar paça mı üzerine çelik yelek onun üstüne beyaz Kazak giydim silahımı da alıp pantolon arkasına kokuyup kazaklada kapattım sonra kapı tıklandığında.komut verdim.

'Gir'

'Aleyna yeleği nasıl giydin bir gösterene ya bi yapamadım. '

'Tamam.'

Hava alanında

'Tamam by by '

'By by '

mafya kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin