'Ben bu çocuğu döverim lan kimin uçağında kime artistlik yapıyo bu '
'Benim Adım bu deyil yağız 1, sen benim döşemesi bu da 2 '
'Hey ikinizi de dövücem ama bi susun be '
'Sen hah bizi dövüceksin öylemi . Bu kasları görmüyosun heralde senin attığın yumruk işlemez bana güzelim.'
'Eminmisin. Bak son Şansın. '
'Abi bence sen hiç bulaşma benden söylemesi.'
'Bak yada şöyle yapalım yağız. Sen bana tokat atmaya çalış bende kendimi koruyup biyandanda hamle yapma çalışayım , nedersiniz. '
Biraz düşündü ve kabul eti. Poyraz şimdiden teşekkürler . Sayesinde sıkılmadan kurtuldum. Poyraz
'Hostes hanım. Bana helva getirirmisiniz. Birazdan cenaze olucak. '
'Efendim.'
Kadına
'Oksijen maskesi ni alabilir miyim ' diye sorunca kadın bana deliye bakar gibi baktı ve sonra verdi , koşarak giti tabi kadın haklı korktu aman boşver ya neyse ben oksijen maskesini Poyraz verirken Poyraz hangi hamleyi yapıcamı anlamış olacak hemen. Yağıza dönüp
'Hakkını Helal Et. Seni tanımak güzel di biraz sonra ölmeme Şansın var oda Aleyna ya balı .'
'Olum ama abartın bir kızdanmı korkuyosunya. '
'O maf..ahhh napıyonya.'
'Hadi artık başlayalım yağız .'
'Tamam.'
Yağız tam bana tokat atacaktıki kolunu sol elimde itip göğüs kafesinin ta altına avuç içimde sert bi şekilde vur dum bu ölür sonra bana kalır diye oksijen maskesini taktım sala kendine gelince gözlerini pörtleti ve
'Oha lan ölüyorum sandım bian .'
'Evet ben sana dedim abi dinlemeyen sendin dua etde sana acıdı yoksa sana maskeyi vermezdi ölüverirdin burda , offf ya helvayı boşa istedim ya neyse son hangö okulo gideyson. '
'Babamın ortağının okuluna yani demirkan Holding'in yeni yaptırdığı okula siz hangi okula gidiyorsunuz. ?'
'Neee benim okulumamı geliyorsun yok artık ama ya neyse bi daha kimseden dayak yemesin en azından .'
Cümlenin sonuna alay ekledim poyrazda anladı tabi gülmeye başladı. Sonra yağız
'Ne alaka ' deyince
'Okulda seçmeli ders olarak savunma sporu var seç derim ben sana bi kızdan dayak yemesin en azından.'
'Offf tamam beee .'
'Neyse ben uyiyicam beyler sesiz olun . Poyraz varınca beni uyandır tamam ha bide kimseye bulaşma sonra kalkıp dövmem haberin Olsun. '
Deyip yanağına sulu ve cok güzel bir öpücük kondurdum ve kulaklık takıp uykuya daldım..
Yağız dan
Aleyna poyrazaa dönüp uyumaya başladı. Neden bilmiyorum ama ben Aleyna poyrazı öpünce bian poyraza an yumruk atmak istedim. Acaba sevgililer mi ? Bi sorayım bakalım. Poyraza döndüm Poyraz Aleyna nın saçlarını okşayarak ona bakıyo sonra Aleyna uyurken eliyle kafasını kaşıyıp poyraza sarıldı poyrazda ona sarılıp burnunu Aleyna nın saçlarının arasına koyup kokusunu içine çekti . Sonra Poyraz Aleyna dan ayrılıp bana döndü.bana bakarken.
'sanki beni öldürecek gibi bakıyorsun yağız bir sorunumu var?'