Pazitorul altcuiva

19 0 0
                                    

Buna! Sabririna Merla ma numesc. Eram de clasa a 8-a, iar baletul ma conducea inspre o lume de vis. Pana intr-o seara, la un spectacol, unde am cazut de pe scena.
Aveam tutu alb, si dansam Lacul Lebedelor,unde am fost balerina protagonista. Asta insemna si ca faceam 32 de piruiete fara sa ma opresc. Din neatentie, m-am dus prea aproape de marginea scenei, asa ca am alunecat la cea de a 32-a piruieta, de pe scena. Atunci cant am atins podeaua rece, m-am lovit la cap, uitandu-mi consinta. Dusa de urgenta la spital, dupa vreo 1 ora, am murit.
Ma ridicasem usor. Aveam corp de fantoma. Ii puteam vedea, dar nu ma puteau vedea. Vedeam cum medicii imi puneau peste mine un cearceaf alb, si se duceau la vizitatorii mei, sa le explice decesul. Mama si sora mea mai mica se apucasera de plans. Tata incerca sa se tina, dar lacrimi incepeau sa ii cada pe obraji. In acel moment am auzit o voce groasa. "Hai sus!" Ma uit inspre sus dar nu vad pe nimeni. Ma uit in stanga si observ un domn necunoscut, care imi arata un semn de incredere cu ochii. Ma chema la el.
Dominic: Buna! Eu sunt Dominic.
Eu: Dar cum de ma vezi? Ceilalti...
Dominic: Eu am fost trimis de Dumnezeu, sa te veghez. Sunt ingerul tau pazitor. Domnul a zis sa iti spun ca ai fost buna. Blanda, sincera si miloasa. Asa ca ajungi in rai, dupa ce iti faci datoria de inger. Adica trebuie sa iti alegi un nou nascut din toata lumea! Orice copil. Insa trebuie sa il ghidezi pozitiv! O sa fii constinta lui/ei. Bafta!
Eu: Dar Dominic, cum imi aleg copilul?
Dominic: Ii daruiesti ceva.
Eu: Ce?
Dominic: Ceva cu care sa semene cu tine. Pistrui, par blond, buze subtiri....
Eu: Multumesc, Domi...! Unde esti?
Ingerul disparuse. Ma duc sa imi aleg un copil. Ma duc la spital. Atatia copi sunt! Zaresc o fetita diferita de ceilalti. Aud despre ea ca are dificienta de auz. Pe ea o vreau! Si doresc sa ii dau........talentul meu la balet! Am atins-o usor cu degetul pe inima, si ca un praf, ce vine dinspre mine, se invarte in jurul ei. Ii intra acel praf in corp. De odata Dominic apare.
Dominc: Bravo! Acum trebuie sa o pazesti!
Eu: Trebuie sa stau langa ea, mereu?
D: Nu, poti sa vii cu mine pe nori si sa o veghezi.
Am zburat sus. Acum o urmaream de sus. Incepea sa planga. Am mangaiat-o umpic, si s-a oprit.
Cateva zile la rand, nu am prea avut ce sa fac. Trebuia doar sa o pazesc sa nu pateasca ceva rau.
A venit si ziua botezului. Toate rudeniile aduceau floi mamei. Fetita urma sa'se numeasca Melisa, deoarece parintii ei s-au rugat Domnului sa ii dea numele. El m-a lasat insa pe mine, iar eu i-am ales acesta deoarece asa vroiam mereu sa se numeasca viitoarea mea fiica!!
B

otezul a decurs bine. Melisa nu a prea plans!
Era imbracata cu o rochita alba cu buline rosii. Avea si o bereta simpla alba, cu o garoafa de material pe ia. Toata lumea a venit sa o vada, si sa o pupe! E dragalasa!
.................................................
Melisa POV:
Ma trezesc de dimineata! Azi implinesc 4 ani! Imi iau fustita de balerina improvizata, pe mine, si incep sa dansez.Tata si mama intra in camera, cu un cadou pe la spate! Eu aler la ei si ii pup.
Tata: La multi ani, scumpo!
Mama: Uite ce avem pentru tine!
Mama imi intinde o cutie maricica, impachetata frumos! Rup ambalajul, si gasesc in interior opincute de balet, tutu si un body!
Mama: Iti place?
Eu: Il ador! Multumesc!
Tata: Cu placere! Te-am vazut dansand de mai multe ori, si...
Mama: ...ne-am gandit ca iti place baletul! Asa ca te inscriem la Clubul de dans al doamnei Tenskirb.
Eu: Va iubesc! Enorm!
Tata: Te voi duce azi sa te inscriu.
Ajunsi acolo, o doamna batarana, dar draguta ne-a primit.
Tata: Scumpo, ea este doamna Tenskirb.
Tenskirb: Incantata de cunostinta.....
Eu: Melisa!
Tenskirb: Sper sa iti laca pe aici ca esti acceptata!
Eu: Multumesc!
Tenskirb:Am auzit ca ai echipament!
Eu: Cred ca da.......
Tata: D-na se refera la costum. L-ai luat cu tine?
Eu: Da. E aici!
Am inceput repetitiile. A trebuit sa facem exercitii de pregatire inainte. Sa ne intindem. Unele fetite stiau sa faca spagatul! Eu nu puteam.
Mi-am facut si 2 prietene! Laura si Gabriela. Erau dragute, blande, destepte, gratioase..... Erau dansatoare bune, desi se inscrisera la club doar de 3 zile. Ele au aflat si ca in ziua aceia era aniversarea mea. Mi-au daruit o fundita, care aveau sa o dea celei de a 3 BFF! Mi-am facut 2 prietene!
Acasa, mama si bunica mi-au pregatit o prajitura in forma de balerina.
Buni: Buna! La multi ani, scumpo!!!
Eu: Multumesc buni!
Buni: Ce mai faci?
Eu: Bine. Mi-am facut 2 prietene noi! Hmmmm... Ce miroase asa bine?
Buni: Inchide ochii.
Dupa 2 minute.....
Buni: Deschidei! Surpriza!
In fata mea era un tort, roz, ornat cu fundite, si in forma de balerina!!!!
Ne-am infructat cu totii din el. A fost o zi buna!
________________________________________________________________

Ce faceti ursuletilor? Va placut capitolul? Am scris 924 de cuvinte! Iar cea din imagini este Charlie, din Bafta Charlie! Raspundeti la intrebarea Cine o joaca pe Charlie?, iar primul raspuns primeste dedicatie in urmatorul capitol!! Bafta......... cititorilor!!!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sufletul BalerineiWhere stories live. Discover now